En dag som denna...

Män tittar på i genomsnitt 11 kvinnor per dag och varje kvinna i cirka 1 minut. Kvinnor kollar i snitt 2 män per dag och i cirka 2 minuter per man.

Jaha...det har jag minsann läst i en tidning idag och det tror jag stämmer. Jag tror att män kollar kvinnor så fort de har en chans men jag kan ju inte påstå att jag begränsar mig till 2 män om dagen.... Jag tittar ALLTID!!! ;O)) Och när det är något intressant räcker det inte med två minuter!! *hahaha*

Men det är väl vad som passar mig för jag kommer inte våga mig ut i den svängen igen...Fast jag inte önskar mig något hellre....

Men det är skitsamma för idag har jag varit på utredning igen och det har gått bra. Jag fick inte sämsta betyg denna gång utan bara näst sämsta!! Jag är inte helt kass...bara nästan!! Och det känns ju bra så drog iväg några tårar igen...

Och efter alla tester jag gjort så var jag helt slut när jag gick därifrån så jag hittade knappt bilen och hur jag kom hem vet jag inte om jag minns... Men hem kom jag, handlade och tankade gjorde jag!

Och ikväll har jag varit på styrelsemöte med kattklubben. Inte för att det blev något möte för ordföranden vågade inte dit! Han är väl rädd för att bli kastrerad....eller hängd eller liknande!! Som han har betett sig genom att ha två förhållanden samtidigt och bara låtit L vara hemma själv medan han varit hos den andra utan att säga något. För enligt honom var han hos sin mamma! Ett litet svin...jag undrar om han någonsin vågar visa sig för oss igen.... Men jag hoppas det för han är bra som ordförande!!

Men kan ytterligare en gång bara konstatera att män är skitstövlar... Visst finns det undantag men de är få... Jag ska nog konvertera...hur man nu gör det!!

MEN...vi hade jättetrevligt på vad som blev en tjejmiddag med Tony! :O)) A-I hade lagat kycklingwok med nudlar...jättegott!! Tack A-I!!

JAG VILL GIFTA MIG!! OCH HA ORANGE HÅR!!!


Men det lär ju inte hända...något av det så.....Jag har bokat ett fotojobb till som ger pengar och det känns bra! Det kommer bli bra och inte så mycket att göra i ren redigering. Känns ännu bättre! ;O))

Och vad händer i morgon då? Jo, jag får MITT NYA OBJEKTIV!!!!!!!!  YIPPIEE!!! Vad kul!! :O))) Längtar massor! Vill att jag ska få min filter också! Men det kommer säkert strula så jag inte får dem den här veckan och då hänger jag mig!! Klarar mig inte utan dem! Men...sån otur kan jag inte bara ha...så det kommer i morgon...det tror jag! ;O)

Och så fortsätter utredningen med beteendevetare och arbetsterapeut i morgon!! Skojigt! =/

Nu är jag skittrött och ska gå och lägga mig för i morgon ska jag upp i gryningen.... Natti mina vänner!! :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0