Idol, borttappad och trött....hmmm...cravings....

Idag har jag haft "cravings"....vet inte riktigt vad jag ska översätta det med...sug låter så....hmm....avslöjat!! Så jag har haft "cravings"....rejäla....idag....Men jag löste det så det gick över...till nästa gång... Det är svårt det där med "cravings"... De liksom kommer ibland...och nästan överraskar en...och så måste man ge efter för annars går man under! Och ger man inte efter så...blir man arg...och frustrerad!! Så är det med "cravings"....

Jag har varit hos min läkare idag och blivit helt sjukskriven hela denna månad ut. Det är skönt så jag kan koncentrera mig på att må bättre!!

Och nu är det nära för mitt stora nervsammanbrott!! Tror ni att det kommer gå bra? Jag vet inte för jag är lite distanserad! Och så är jag SKITTRÖTT!! Har inte sovit mycket denna vecka. Fått gå upp i gryningen ett flertal dagar och dessutom inte kunnat sova... Gjort en massa märkliga saker som gjort mig jättetrött! Och dessutom varit utsatt för extremt mycket psykisk press så jag är fysiskt och psykiskt och mentalt trööööööött!!! Så rösten bär mig inte...knappast brösten heller ;O)

Men jag tror det kommer gå bra... Det måste gå...Och det måste gå bra! Jag kommer ihåg att jag var lite intresserad av hennes bror.....brudens alltså! Ska bli kul att träffa honom...och hela famljen!
Jag tror till och med att jag (med lite tur) kommer få filtret så jag kan använda det på lördag. Annars vet jag inte vad jag gör....går och lägger mig kanske!

Detta är ju ett bröllop jag kör verkligen bara på känn! Jag har inte sett platserna tillsammans med brudparet som vi ska fotografera på! Har ingen aning om vad som kommer vara. Jag vet inte hur bra koll bruden har på såna här saker egentligen! Men som tur är har hon gett mig en timma extra och det känns bra! Detta är något jag inte går med på med något brudpar...har inte gjort och kommer aldrig göra igen! Men det är ju lite svårt att styra ett brudpar som kommer från Stockholm och bara är här under just bröllopet!
Men som sagt...det kommer gå bra... Det är jag säker på! Det jag är mest orolig för egentligen är sången! Det får vi se hur bra det går...eftersom min röst gett vika för tröttheten...och jag kommer gå upp i gryningen på bröllopsdagen och hinner inte sjunga upp eller så...Men jag är helt säker på att jag med min talang kommer göra så tårarna rinner....både under vigseln för min vackra sång...och efteråt när de ser de vackra bilderna!! :O))

Jag har känt mig lite låg på sista tiden.... Oattraktiv och oåtråvärd! Idag har jag dock fått en komplimang (efter lite...hmm...tiggning) som gjorde mig glad.... Kändes som den kom från hjärtat! ;O))
Nävars...det tror jag säkert den gjorde och den gjorde mig glad men jag behövde pigga upp mig lite mer så jag har gjort orangeröda naglar som är OTROLIGT FINA!!! Jag är jätteglad för dem!! :O))


JA....det är officiellt.... jag är KÄÄÄÄÄÄÄR!!!! Kan man bli annat i Cook när han sjunger Heaven!! Ska leta upp hans musik...så fort jag kan... Den borde ju vara ute nu så...

Kan också tillägga att jag skulle bli galen om min pojkvän skrev såna här saker i sin blogg för alla att läsa!!! Och inte på ett positivt sätt!! Även ifall det bara är en artist så spelar det ingen roll. Men hade jag en pojkvän så skulle jag så klart inte heller skriva såhär! Men nu har jag ju inte det så jag är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!! :O))))))))

Jag har lite ont i huvudet och ska snart kasta mig i säng...har bäddat sängen och fönstret är öppet och vädrar ut alla loppar innan jag ska krypa ner i min väldigt sköna men ensamma säng!

Hahahha....telefonen ringde just nu och jag tyckte numret var märkligt bekant...liksom så otroligt likt mitt eget!! Så jag svarade och en jättetrevlig kille svarar och frågar om jag har en rosa telefon.... Han hade hittat den ute på gatan på stan.... *hahahha''* SÅ jäkla irriterande att jag tappat den...det har aldrig hänt förut men jag är ju glad att han är ärlig!! Han hade tittat i min adressbok och hittat ett nummer det stod hem på så han ringde dit!! Smart kille och ännu smartare av mig att ha lagt in mitt hemnummer med namnet "hem"!! ;O)) Bara han inte läser sms:en....för då kan han få en konstig bild av mig...hmmm....
Han sa en adress jag kan hämta den på i morgon och ikväll lovade han att inte ringa på den!! Och inte tappa den heller för den delen! ;O)) Han lät supertrevlig så jag litar på honom helt och fullt....Han lät dessutom råsnygg.... Jaja...jag får ju träffa honom i morgon så det ska bli kul att se om min bild av honom som råsnygg hjälte är rätt ;O)
Undra om jag måste ge honom något och i så fall vad....Jobbigt sånt där... HUR FASEN KUNDE JAG TAPPA DEN???

Det har nog något med mina cravings att göra men nu är jag kär igen... En otroligt snygg kille sjunger Apologize. Undra om det är han som gjort originalet!!! Någon som vet?? Söt är han i alla fall coh låten är grymt bra. Har inte hört den på jättelänge men just ikväll tilltalade den mig! Sen kan killen sjunga...vilken falsett! VILKET SLUT!! Det var originalartisten...  jag har hela tiden trott att han inte kan sjunga men ACK så fel jag har haft!! WOW...vilket slut!! Grymt imponerad!!

I morgon är den första dagen denna vecka som jag är helt ledig och det ska bli skönt! Ska bara samla inspiration, kraft och kanske öva lite på sångerna också!! Och hämta den lilla rosa hos snyggingen... ;O)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......frågan är om det jaaaet kommer från en orgasm (sorry, har precis läst en sexblogg) eller för att just COOK vann!!!! Jag är kär!! Och han är sååå värd att vinna!!


DAVID COOK!!!

Och han gråter och mitt hjärta bara brister...så snygg, läcker sexig, och
FANTASTISK RÅSEXIG RÖST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0