tidigt ikväll...

Jag ska lägga mig tidigt ikväll... Tidigare än på mycket länge och det ska bli skönt! Jag är så otroligt trött och har ont så sömn är det bästa för mig....en sömn som räcker läääänge.... Så länge så när jag vaknar kommer smärtan ha försvunnit och pengar växer på träden...bara att plocka! :O))

Idag har jag träffat min älskade Frida. Hon är den finaste av alla mina släktingar och hon gör mig så glad! Hon och jag har ingått ett vad... Ska familjen motala komma på julafton i år eller inte? Jag tror att de kommer och hon tror inte det! Den som har rätt får ett par örhängen av den andra!! Hoppas de är fina för det är ju självklart att jag vinner!! ;O))

Idag har jag fått iväg bröllopsbilderna tillsammans med alla villkor (inte så överdrivet många) och med övriga priser för bilderna! Nu är det bara att vänta på att de ska välja ut sina bilder så jag får göra iordning dem och sedan är det klart! Men just för tillfället är min del att bara vänta! Det är skönt!

Jag har också räknat ut att om jag tar 600 :-för fotograferingen på kattungarna jag gjorde för knappt en vecka sedan får jag cirka 31 :- i timmen! Det är väl en härlig timpenning??

Jag känner mig lite fattig för idag har jag betalat Binas första räkning på 1766:- och på kvällen inser jag att jag bara har 1500:- lite drygt på kontot... ILLA!!! Och då är inte ens kastreringen gjord utan det kommer tillkomma en summa på cirka 1500:- drygt skulle jag tro!! Härligt!! :O)) Men då får jag å andra sidan bröllopspengarna så det klarar jag nog. Dessutom kommer ju lönen innan dess för jag fick inte tid förrän den 30 september!

Sedan har mitt nya filter kommit...men jag har inte råd att lösa ut det! *haha* Jag älskar ekonomi, livet och den härliga känslan att få leva på guds härliga jord!

Jag har också ansökt om bidrag. Tänkte försöka utnyttja alla jäkla försäkringar jag betalat mycket och länge till och på... Vi får väl se om det finns något att få där!! Skulle väl inte tro det men det är värt ett försök!!

Ja ni...vad ni än gör...ge inte i lag med mig... Jag är ingen bra människa... Eller jo, egentligen är jag det...men inte just nu...och jag vet inte om jag kommer tillbaka till att vara en bra människa... Vi får se om jag orkar!! Ni vet..det där hålet....tvekar fortfarande vilket håll jag ska ta!!

Nu ska jag i alla fall sova för jag har så jäkla ont i skuldran nu så jag bryter ihop!!

Förresten...har sett Extra Extra idag och är där var Blondinbella med. Det är helt otroligt så ovanligt korkad hon verkar och betér sig! Och att hon sedan inte fattar att hon får vara med där för att svenska folket ska kunna skratta åt henne...ja det gör ju inte saken bättre!! Puckobella borde hon kallas!!

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0