Tagit ett beslut....

Jag har tagit ett beslut...igårkväll tror jag det var... Jag tänker skita i att försöka vara positiv, glad och tacksam... Jag skiter i att försöka ändra mig för att passa andra människor...för att försöka bli omtyckt!! Av mig själv...av andra...av någon...

Jag är en negativ skitstövel som är egoistisk och bara tänker på mig så själv så varför låtsas något annat?? Varför försöka vara positiv och glad när allt är svart inom mig... När jag är en svart människa!

Så det är slut med det nu... Jag är en bitterfitta!
Det är inte mitt ord och jag kommer inte använda det om mig själv men det är ett ord jag har blivit anklagad för att vara...eller i alla fall nära att bli....så varför kämpa mot det....SÅ jag slutar...i mitt hjärta är beslutet taget...så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0