Naturfilm...

Nu har jag nyssligen kommit hem från att ha gjort om mina naglar jag gjorde förra veckan! De var dåligt gjorda då så jag fick göra om dem idag gratis. Så denna gång har jag tjänat en vecka på eländet...och nu har jag ordentliga fina naglar...och inte bara fina som förra gången!
Så sitter jag här och har ätit...med min ässkling i knät och tittar på naturfilm... Usch va otäckt det är! Jag blir så illa berörd när djur lider...trots att jag vet att det är naturligt... Men jag klarar inte sånt!! :O(
Filmen handlade om vildkatter som också ligger extra nära mitt hjärta med tanke på mina ässklingar....men det är slut nu så...

Vad ska jag göra idag då? Vet faktiskt inte...eller jo jag ska backuppa mina bilder... Viktigt och något jag verkligen slarvar med..inte bra!

NU har naturfilmen blivit porrfilm...av högsta klass! Med gräshoppor *hahahha*
Det verkade lite kärvt men jo...de fick till det... ;O)

Min känsla för vad jag vill göra nu är att gå och lägga mig och sova.... Jag är trött, frusen och har ont... Tänk om jag hade en film jag kunde lägga mig och titta på...skönt vore det... Men min video har gått sönder...och som om inte det var nog så har min skrivare gått sönder också!! Irriterande!! Och jag ska snart besikta bilen så  det blir väl dyra reparationer efter det...jag gissar på bromsbackar eller liknande!!

Och något jag verkligen glömt berätta är att jag börjar kurs den 25 sept! I webdesign!! Så min förhoppning är att jag ska kunna göra om min hemsida snart! Och dessutom fatta vad jag gör! ;O)


En sak till...jag har hittat en sak jag VERKLIGEN VILL KÖPA!!!! OJ vad jag vill.. Det är säkert inte så spännande  när jag väl har den i min hand men just nu när jag bara sett den på bild så VILL JAG MASSOR HA DEN!! Får se om jag har råd att investera i en sån...för beställer jag den beställer jag även en annan också och då går priset upp.. Men jag är värd det!!

Men nu blir det nog soffan och ässklingen i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0