Måndag idag...igen

Jag har ingen ork eller lust att göra någonting. Jag har ett stort orosmoln i magen... Jag önskar att jag kunde skriva mera positivt...att jag är glad över livet och allt det fina jag har... För jag har fina saker i mitt liv...så klart! Det har alla människor även ifall det är svårt att se det ibland...och att vara tacksam!
Jag förstår att det kan kännas provocerande att säga att alla människor har något fint i sitt liv att vara tacksam för men så är det! Vare sig man vill eller inte! Men idag vill jag inte!! Eller rättare sagt, jag vet men det hjälper inte!!

Ska strax till sjukgymnasten och det känner jag inte alls för! Det blir ju uppenbarligen inte bättre! Nu har jag haft en brännande känsla på samma ställe i över en månad...och det spelar ingen roll vad jag gör eller inte gör...det sitter kvar...och stör....

Igår var jag bjuden på middag hos min underbara brorsdotter och hennes mamma. Det är en person jag är otroligt tacksam och glad över att hon finns i mitt liv! Det finns ingen mer fantastisk person! Hon är så snäll, artig och generös och underbar och jag funderar på hur fasen det gick till att min bror kunde få en sån fantastiskt underbar dotter! Helt otroligt! Hennes mamma/ min svägerska är också jättego som människa men synnerligt långsint och aggressiv i tystnad!

Jaja...men det var i alla fall lite positivt i mitt liv!!

Det är så enkelt att ändra sitt liv...göra det bättre..men jag klarar ändå inte av det!! Jag sitter med orden på tungan hela tiden...jag orkar inte mer...jag skiter i allt.... Men samtidigt vill jag inte det..... Jag vill uppleva allt som är bra i livet...kärlek, värme, vänskap, lycka, glädje, stolthet....

SNÄLLA...om någon kan ge mig kraften....gör det... Eller om ni vet hur man får den tillbaka....

Nu skiter jag i alla fall i detta och åker till den där sjukgymnasten som gjorde mig helt förstörd förra veckan. Får väl se om det blir likadant idag... I så fall kan jag räkna med att gråta och sova resten av dagen!!

Hoppas ni har en fin dag!! Och tar vara på allt gott ni har i ert liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0