Man kan tro...

...att jag somnat in...i bloggandet alltså!! Men det har jag inte! Jag har bara inte haft tid att sätta mig ner och skriva något och om och när jag haft tid har jag inte haft lust eller haft ont eller varit trött eller något annat gnälligt så det har varit en kort paus i känlsoutlösningen!!
Men nu är jag tillbaka med full kraft...eller ja...full kraft vet jag inte...men flummig kraft!
Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva men tankarna är inte särskilt organiserade och börjar jag skriva om det så kommer det bli hur långt som helst så jag får väl ta det lite lugnt och avvakta med en del...vilket betyder att det hoppas över helt och hållet för är det inte dagens nyhet är det ingen nyhet alls! ;O))

Jag har suttit hela kvällen och bearbetat  bröllopsbilder och jag börjar se slutänden och när den har nåtts börjar ångestperioden som är större än den första... Ångestperioden är när andra människor ska bedöma det jag har gjort... Jag vet att denna gång kommer det inte bli idel beröm =/
Men någon bild kanske duger åt någon....hoppas de duger till brudparet...det är ju faktiskt det viktigaste i detta läge!

I övrigt idag har jag varit på vattengympa för första gången denna termin och det var sådär vill jag lova! Bassängen var så JÄVLA VARM så jag trodde jag skulle koka bort!! Speciellt i avslappningen mot slutet...då var det lite svårt att andas.. Men som tur är var det bara ett temporärt problem som förhoppningsvis är löst på måndag när jag ska dit nästa gång!!

Ledaren var hysteriskt ambitös och påhejande och det är något som inte riktigt passar mig... Eftersom jag har svårt att se mina egna begränsningar och inte sätter mig själv i första rummet någonsin så blir det så att jag hänger på hennes tempo och sedan är jag död i en vecka efteråt... Denna gång kanske jag ändå lyckas slippa det men vi får se... Har bara känt liiite sviter efter detta pass så jag tror jag klarar mig!

Jag har varit ute och fotograferat lite idag också! Det måste jag ju.. Ska ju dokumentera hösten varje dag så att jag får till den riktiga höstkänslan i en bild som jag känner och upplever hösten! Vi får se om det lyckas men ju oftare jag är ute och försöker desto troligare är det att det kanske blir denna höst!! ;O))

I morgon ska jag på marknad! Jag avskyr det i vanliga fall men i år ska jag och kameran göra sällskap och det tror jag kan göra det roligare! Vi får väl se!!

Jag funderar nästan på att gå och lägga mig nu...men kan inte riktigt än för bröllopsbilderna håller på att laddas ut och det kommer misslyckas en sådär två gånger minst så det är bara att sitta och vakta och heja på!

Jaha...nu har det misslyckats första gången och då gick det upp till 58 %... Nästa gång går det nog till 80% minst hoppas jag!

Detta brudpar är helt klart det bästa jag jobbat med...och det är väl typiskt då att förutsättningarna var så jäkla kassa och att jag var så kass!! För det hade kunnat bli så otroligt suveräna bilder... Det bara lyser kärlek om dem.... Jag får nästan ont i magen när jag ser deras kärlek... Speciellt hans kärlek...sättet han ser på henne...sättet han tar på henne!! Tänk att älska någon på det sättet!! Vilken ynnest!

Jag tror inte att en sån kärlek är gjord för mig...eller finns för mig... Jag tror inte någon kan älska mig på det sättet...men å andra sidan om jag inte tror det kommer det väl aldrig ske....
MEN de som träffar på den hoppas jag verkligen inser det och vårdar den ömt...och varsamt!! Kärlek är det finaste som finns och är det man ska sätta först i sitt liv!! Men det finns så mycket som styr som gör att man inte sätta den först...kärleken! Först och främst rädsla...men även bekvämlighet...fast det är nog rädsla i det också så egentligen är det väl bara rädslan som sätter stopp för att hitta kärleken...och behålla den när man väl hittar den!!

Nu har det gått upp i.....*trumvirvel*.....58 % denna gång också och då  misslyckats...det räcker nog inte med två gånger denna natt....

Nä...jag får helt enkelt göra mig iordning inför natten medan jag väntar ut denna lilla uppgift datorn har!!

Hoppas ni sover gott...antingen redan eller snart...och drömmer sött!! :O)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0