Long time..no seeing

Ja ni, det var längesen jag skrev något här och det beror på att jag har hamnat i en svacka som är svartare än svart! Skitjobbigt är det. Det här hålet jag hamnat i har ganska höga kanter och jag vet inte riktigt om jag ska försöka klättra upp igen eller om jag ska lägga mig på botten och invänta den sköna bomullskänslan som förnekelse för med sig. Men det är också otäckt att få den där känslan av bomull... För kommer jag så långt så är det svårt att vända.
Men just ikväll är det förnekelse som gäller så jag slappnar av..här där jag hänger....mittemellan!

Det är meningen att jag ska redigera bilder och leverera tre jobb idag... Än är det några timmar kvar av denna kväll så jag hinner nog! Eller rättare sagt, JAG HINNER!! För jag måste!! Jag har fått en kris här hemma så jag är i desperat behov av pengar!! :O((

Min älskade Bina skulle kastreras idag så jag åkte in med henne vid halvniotiden i morse! Hon hade litegrann svårt för sövningen förra gången så för att vara på den säkra sidan denna gång skulle de ta prov på njurarna, levern och även blodsocker så inget skulle gå fel! Jag lämnade henne, åkte hem och tog det lugnt med Tufsen! Och efter en timme ringer veterinären och säger att Bina har höga njurvärden och med tanke på förra gången så ville de inte söva henne på det vanliga sättet utan använda gas. Det skulle innebära en extra tusenlapp, längre och annat smärtstillande så! Men hon kunde inte försäkra mig om att det skulle gå bra ändå så hon föreslog ett ultraljud på njurarna så vi får se vad som verkligen är fel! Hon har liksom för högt värde för att vara så ung!
Så jag fick åka och hämta henne och ska komma tillbaka med henne i morgonbitti! Det känns lite läskigt för det känns som jag får leka rysk roulette med min älskade Bina! Pest eller kolera! Vad ska jag välja för min prinsessa! Det ena kanske hon inte överlever av och det andra gör henne sämre för vartje dag som går! SKIT!!

Naturligtvis gör jag allt för mina älskade katter och så även denna gång! Problemet är att denna kastration OM den händer kommer gå på ungefär i runda slängar 3500:- och inget av det täcker försäkringen! Jag har absolut inga pengar över för detta så jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas! Dessvärre, den person som har kunnat hjälpa mig förut har inte heller några pengar så det är illa denna gång!

Jaja...det måste lösa sig...annars får jag sälja min lägenhet och flytta....hem igen : /

Men om någon vill ge mig lite mer fotouppdrag så...kanske jag kan vårda Bina i alla fall!

Jag förstår mycket väl varför ingen vill leva tillsammans med mig! Jag är slarvig, fattig som en råtta, oattraktiv, ointressant! Det som stör mig är att jag för en stund trodde det... Jag verkligen trodde det och det är ett sjukt skämt såhär i efterhand! Men det är som är absolut svårast är att komma tillbaka till känslan att jag är jag utan någon annan och jag klarar mig! Jag behöver ingen annan.... Jag vet inte ritkigt hur det ska gå till...men jag gissar att kommer jag till bomullsstadiet så blir det nog enklare!

Jaja...inte ens det blir bättre av...ja vad nu detta är! Jag gissar att vissa kallar mig en surfitta! Eller vad det var för ord jag blev varnad en gång för att bli! SÅ jag slutar här...om det!

Kan ju berätta att jag har hittat Daughtrys nya skiva och jag bara älskar den! Vilka låtar, snygg röst och passande karaktär på låtarna för min sinnesstämning!

Och så har jag hittat en ny serie att följa! Serier på tv är mitt liv och för dem och endast för dem lever jag! : /

Hoppas ni som läser härinne har det bra...och inte kommer ner i några hål! Och om ni gör det hoppas jag ni har vänner eller familj som kan stödja er i kampen upp mot och över kanten! Och att ni inser och uppskattar det...innan det är försent!
För mig är det försent men inte över.... Jag ska bara försöka hitta min inre styrka, bygga upp min mur igen och tejpa över eventuella andningshål så ska ni se att även jag överlever ett tag till! ;O)

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0