FY FAAN!!!

Jag känner mig så jävla värdelös och dålig och äcklig och inte värd ett ruttet öre. Varför skulle någon i världen vilja älska mig? Jag är hemsk...och inte har jag en jävla chans i livet att komma ut och få något vettigt jobb jag kommer trivas med... Jag är utanför och är jag ändå spyr galla kan jag lika gärna inkludera C som jag avskyr mer än pesten! Jävla idiot men så är hon blond också och det säger väl allt!!

Utredningen fortsätter och det har varit så jävla jobbigt idag... Jag har verkligen fått svart på vitt hur värdelös och hemsk jag är som människa! Hur misslyckad jag är och hur totalt antisocial och ickeälskad jag är!! Det gör så jävla ont så jag gick ut på lunchen och bara grät.... Jag kände mig så jäkla ensam så jag ville prata med någon som kunde tröstat lite och bara uppmuntrat mig lite men jag har INGEN att höra av mig till.... Och det gör ont....SÅ jag satt i min bil på parkeringen och grät och grät...

Men det är ju sant...jag har ingen....ingen vill ha mig och om jag slutade leva skulle inte många sakna mig...och de som skulle påstå det skulle glömma mig relativt snabbt för jag har ingen inverkan på folk! Jag är som en fjärt i rymden! Hörs och ger olust...luktar illa och bara försvinner omärkt!!

Jag är inte ute efter att någon ska tycka synd om mig....Jag vill ha någon som bryr sig om mig...genuint...men det är  omöjligt och jag har förståelse för att ingen vill ha mig....

I morgon är det domedag.... JAG HATAR LIVET JUST NU!!!! VERKLIGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0