FY FAAN VAD JAG ÄR BRA...

Jag har haft en ganska bra dag idag!! Har först varit hos en vän som behövde hjälp med att fotografera hennes kattungar. Snacka om underbart jobb...att få spendera timmar med kattungar som är så söta så man får magvärk i ljumskarna!!
Jag hoppas det gick bra men det var svårt för det var i ett ganska mörkt rum och dessutom var en av kattungarna svart! :/
Har inte hunnit titta på bilderna än men jag hoppas att jag har lyckats okej i alla fall!

Sedan...senare ikväll har jag varit på yoga!! Första tillfället denna termin och det var helt underbart! Jag är dessutom grymt imponerad över att jag har gjort det, kunnat koncentrera mig på övningarna och inte oroat mig för mycket för otäcka äckelkryp! Jag tror nog att jag kommer klara det galant och det känns SÅ JÄKLA BRA!!! :O)))
Dessutom klarade jag alla övningar idag och kunde varva ner jättebra. Det var riktigt skönt och något jag faktiskt rekommenderar alla. Yoga är för alla och skulle kunna göra underverk för de allra flesta!
Jag har själv insett att jag är en väldigt stressad person, som har lätt att få ångestattacker och må skit och detta är yoga jättebra för/mot!

SÅ kontentan är att jag är grymt stolt över mig själv som vågat gå till yogan...att jag dessutom kunde göra övningarna och andas genom värken!

Något som jag insett är att jag har fått ett nytt favvoord!  GRYMT!! Jag har märkt att jag säger det jätteofta och skriver det minst lika ofta! Jag avskyr när jag hakar upp mig på ett ord sådär och bara använder det men det är så lätt att göra! Så alltså...nu är det grymt som är grymt att använda!! *haha*

Nu ska jag titta på "Mord i Sinnet". Ska bli skönt att koppla av och vila lite efter yogan. Självklart med Tufsen i knäet!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0