En lista

1. Jag har insett att min senaste kyss... var min sista...
2. Jag lyssnar på... min brummande dator, Binas vrål och "Third Day"
3. Jag pratar...alldeles för mycket så jag ska börja hålla käft!
4. Jag tycker om... mina älskade katter
5. Min bästa vän är...min älskade Tufsen!
6. Min första riktiga kyss...var helt underbar...och fantastisk...
7. Jag avskyr när folk frågar...om jag tror jag är någon jäkla amatörpsykolog - jag är en IDIOT!
8. Kärleken är...fantastiskt...och något jag inte kommer få uppleva för jag har valt att stänga av... 
9. Jag gillar att....krama och pussa mina älskade katter
10. Jag kommer aldrig att...ge mitt hjärta till någon...eller visa någon mitt inre...
11. Jag är hemligt förälskad i...inte i någon...
12. Sist jag grät var... nyss....snart...
13. Min mobiltelefon är... rosa
14. När jag vaknar på morgonen...försöker jag somna om och glömma omvärlden en stund till..
15. Innan jag går och lägger mig... spelar jag spel på min mobiltelefon...
16. Just nu tänker jag på...hur värdelös jag är som människa...liten och ynklig och äcklig....
17. Bebisar är...ett nödvändigt ont... 
18. Idag har jag...försökt överleva....
19. I kväll ska jag...dränka mig i saker som tar tankarna ifrån det som maler i min hjärna..
20. I morgon kommer jag...göra samma sak...fly från mig själv och mina känslor...döva mig...funderar på alkohol...
21. Jag vill verkligen...fly...döva mig...lägga mig ner och somna in och vakna till ett bättre liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0