Domedagen

Idag har sista dagen på utredningen varit så nu är det äntligen över!! Domen har jag redan fått och den är väl okej. "Jag är så jäkla dålig så halvtid sjukskriven på minst ett år" lyder den. Vad det innebär vet jag inte men jag gissar att det betyder att jag ska söka jobb på halvtid. Det känns lite hoppfullt och mera möjligt! Så kanske kommer jag överleva detta också!
Naturligtvis hade de lite olika rehabiliteringsförslag fast det mesta gör jag redan och det nya vet jag inte riktigt vem som ska se till att det händer! Vi får väl se! Men det är så JÄKLA SKÖNT att det är över!!!!! :O)))))
Nu behöver jag inte i dagar lyssna på hur dålig jag är, hur djupt deprimerad jag är, vilket kasst liv jag har osv utan jag kan fokusera på att faktiskt försöka må så bra som möjligt!! Och hur gör man det bäst om inte genom att försöka övertala sig själv om att det är bättre än det är för till slut tror man på det och så är man bättre!! Fungerar klockrent!! ;O)

Idag börjar svenska Idol! Med en ny jury. Undra hur det kommer bli! Jag ska följa det när det kommer igång på riktigt. Själva uttagningarna hatar jag för det är förnedringstv och det gillar jag inte!
Sedan börjar även Heroes ikväll... Det ska bli lite roligt!

Men jag har lite bilder att göra först så det är bara att sätta igång!! OCH....jag har blåsor under fötterna...perfekt för helgen och bröllopsfotograferingen!! =/

Tack alla mina vänner som stöttat mig under denna utredning! Det har betytt massor för mig och bara tanken på att ni orkat lyssna på mig när ni har egna problem är guld värt! VARMT TACK!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0