Blandat...tror jag...

Nu har jag äntligen rensat bland mina bevakningar på fotosidan så nu slipper jag se när vissa personer uppdaterar. Såna som jag inte har med att göra.... Det känns skönt att det äntligen har blivit av!! Duktig Anneli!

I övrigt idag har jag börjat mitt projekt att fånga min känsla för hösten på bild! Har aldrig lyckats tidigare år men i år tror jag mig vara en fotograf...så jag kanske kan lyckas!! ;O)

Jag har lyckats få fram en frågeställning som jag funderar mycket på...just ikväll! Frågan är " Varför är det så mycket lättare att ge till andra och ta hand om andra och hoppa över sig själv?" Varför kan jag inte sätta mig själv i första rummet?

Jag har inget bra svar och min absolut godaste vän och jag har diskuterat det men vi kom inte fram till något heller...mer än att hon är såå otroligt intelligent och vi känner likadant för varann! Det är skönt! Hon och jag har verkligen en relation där vi ger och tar lika mycket och det känns SÅÅÅ BRA!!! Tack min underbara  vän!! :O)))

Jag har ett superstort munsår och det stör mig JÄKLIGT MYCKET!! Vad ska jag göra? Jag kan inte låta bli att pilla för det kliar...och då blir det bara värre... Skinnet bara flyger bort....eller ja...flyger är väl synd att säga...det gör ju faktiskt lite ont när det "flyger" bort!!

Jag har också superbusat idag... Jag kan ju inte skriva vad jag har gjort men det höll på att gå riktigt illa!! *hahha* Men det gjorde det inte så jag antar att man får vara busig...på det sättet!!

Har också köpt morötter... Jag älskar att knapra på morötter! :O)) Och så har jag hört en ny låt som jag bara älskar!! Helt fantastisk som nog kommer komma som dagens låt någon av de närstående dagarna.. Vill ju gärna dela med mig! ;O)

Nu tror jag att sängen är den plats jag ska och borde vara i och på!! Jag är lite trött och det är lite skönt att sova! I morse drömde jag en jättehärlig dröm men nu kan jag inte riktigt komma ihåg vad den handlade om...men om jag kan få drömma fortsättningen i natt skulle jag bli glad!!

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Morötter is the shit!

2008-09-10 @ 23:33:07
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0