Äntligen....

...är bröllopsbilderna klara och är nu redo att bli bedömda!! Det ger mig magvärk så klart men det måste ju göras...har liksom inget val!! Ska bli skönt när bilderna är beställda och levererade!! Hoppas min raraste vän H och hennes man blir nöjda!!

Idag har jag varit på Ulrika marken och det är första gången på myyyyycket länge och jag kan verkligen förstå varför! Marknader är verkligen skittråkigt!!  Det enda som finns på marknader är kokosbollar..och då så klart UTAN kokos...och  helst i fyrkanter...men det är ovanligt!! Och det andra är typ strumpor!! Hur kul är det??
Jag köpte dock bådadera plus 3 par örhängen så pengar  har spenderats...på som jag känner absolut inget värdefullt! Men jag träffade två gamla arbetskamrater och det var trevligt! Sedan såg jag två andra gamla klasskamrater från högstadiet! Det är alldeles för länge sedan för att hälsa men ändå...-vad ska man säga liksom!!! De vanliga frågorna...vad gör du nuförtiden? Vem bryr sig egentligen??

Nu tror jag att jag ska ta mig till sängen och lägga mig...Roa mig först lite som jag gör varje kväll....och sedan släcka ljuset och somna sött...och drömma om min  nya bögvän!! ;O))

Sov gott mina vänner...och alla andra också så klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0