Varannandagssjukan

Jag tror det är den jag är drabbad av för idag mår jag okej... Jag har varit ute på promenad och det helar mig! Jag går och pratar och diskuterar med mig själv...stannar till och fotograferar om andan faller på.. Men det är inte därför jag går ut i skogen. Egentligen skulle lika gärna kameran kunna ligga hemma men jag vet att det perfekta motivet visar sig då så det vågar jag inte! Och det är skönt att fotografera för annat än just fotograferandets skull!

SÅ idag har jag varit på promenad..sparkat i löv...tänkt och känt mig riktig stark! Som om jag överlever allt detta skit som är nu... Men jag mådde ju hur bra som helst i lördags och så dök jag igår så jag vågar inte ta ut något som helst för morgondagen!

Jag har redigerat klart bilderna från modellplåtningen i torsdags och har precis skickat dem till modellen men vad gör jag med dem mer? De är liksom förbrukade nu! Vem ska jag visa dem för? Vad ska jag ha dem till? Ja, jag borde lägga ut några på min hemsida men jag vet inte om jag vågar! Vi får se..det är ju det där med vänskap och svek jag berättade om i ett tidigare inlägg! Ja vi får se vad som händer med dem! Jag är i alla fall grymt nöjd med dem...och det var ju en övning så!

Nu sitter jag och försöker redigera bilder på kattungarna jag fotograferade igår...mitt i den värsta ångesten... SÅ det är inte direkt några bra bilder men det får väl gå! Hoppas A-I blir nöjd i alla fall!

Nu är jag så trött så mina ögon går i kors så jag ska nog lägga mig tidigt ikväll! Jag har börjat kunna sova några timmar på nätterna och det är skönt! Illamåendet har nästan försvunnit helt och kommer bara vid väl valda tillfällen! Och de är lättstyrda! Eller ja...i alla fall nästan! Men är det inte faschinerande hur vår kropp fungerar! Att göra något så fysiskt som att faktiskt kräkas av tankar! Är inte det fantastiskt?

Jaja...som sagt...sova sova säng säng säng.. På fredag kanske mina nya kamrat kommer så vi kan leka!! OJ, vad jag ser framemot det! :O))

KRAM och gonatt på er därute i bloggrymden! Ta hand om er! :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0