Magic Eight Ball

Idag har jag spått min framtid och den ser....ja vem vet! Men talar bollen sanning?

Ja, det gör den nog den berättade att jag älskar min älskade Tufsen och det är gör jag ju! Så alltså måste den vara sanningsenlig!
Så enligt bollen kommer jag aldrig gifta mig, kommer aldrig mera bli förälskad och ska ta livet av mig definitivt! *haha*

SÅ sånt är livet!! I övrigt idag har jag varit jätteduktig för jag har säkerhetskopierat viktiga bilder, tömt datorn så jag har lite mer utrymme så jag kan fixa hemsidebyggarprogram och påbörja min hemsida snart! Jag har dessutom skrivit på viktiga papper till en kompis! Jag är ju en viktig del av vår kattklubb så utan min underskrift kommer ingen någonstans!! ;O)

Sedan har jag suttit i telefon med mitt före detta företags lönekontor, försäkringskassan, min handläggare på försäkringskassan, försökt räkna ut min årsinkomst, försökt intyga försäkringskassan om hur mycket jag verkligen tjänat och få mitt före detta jobb att erkänna att det jag säger är sant. Jag har inte kommit hela vägen...inte ens en bit men vi får se hur det går! Blir jag blåst eller vinner jag denna omgång? Spännande med en räfflande fortsättning som följer!!

Jag har också drömt i natt! Jag brukar ju drömma sanndrömmar och denna gång har det varit som sanndrömmarna fast tvärtom! Denna gång var det han som undrade om jag fortfarande älskade honom och jag vaknade precis innan jag hann svara... Konstigt hur drömmar bearbetar saker åt en. Denna dröm var inte alls jobbig...inte som de två tidigare drömmarna!

Nu borde jag ta massor av vitaminer och hälsodrycker för jag har ont i halsen, öronen och är FÖRKYLD!!! Avskyr det...men så är det när man är fattig och inte har råd att laga sin bil ;O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0