Idol 19 okt

90-tal idag!

Robin E:
Ja sådär..gillar inte låten men det duger väl!

Yasmina:
Hemskt...låten passar inte henne alls och det är falsk och illa. Men hon är söt!

Anna:
Låten är en fantastisk men OJ vad illa detta lät! En låt som verkligen inte passar henne! Det låter bara svajigt!

Robin B
Sådär skulle jag vilja säga. Ganska tråkigt!

Johan:
Jag hör hans östgötska i engelskan och det är inte vackert! Gillar när han går upp.

Lars E:
Jag älskar denna låt men detta är parodi på den! Usch!

Sepideh:
Men snälla...släpigt, pretentiöst och tråkigt. Hon har fin röst men alla wäjlar hon gör känns omotiverade! Hon är söt!

LouLou:
Njae...visst sjunger hon bra..särskilt i andra versen men refrängerna är sådär! Känns mest som yl! Njaee...

Kevin:
Han har så otroligt vacker röst och jag gillar denna låt! Det var okej tycker jag men visst kan han bättre!

Alice:
LIte korthugget och falskt ibland men ganska bra ändå! Jag gillar hennes sångstil...den är annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0