Idol 2008

Svenska Idol har börjat, det har väl inte undgått någon! Nu har även den delen av Idol som jag gillar börjat. Hela denna vecka har det varit en timme varje kväll för utröstning och jag har missat det så idag är alla programmen i repris så jag ska ta igen det!

Har just lyssnat på alla killar och jag är fullständigt förvånad över hur kassa och dåliga ALLA är! De ser ungefär likadana ut och låter ungefär lika dåliga...pojkspolingar som inte utvecklat rösten än och som pressar som F-N...
En kille av dem kan sjunga och det är Rasmus! Och då har han också ett annorlunda utseende mot de andra!

FY FAAN va snygg Linda är! Vilket underbart rött hår, vacker, vacker och dessutom sjunger hon ju SKITBRA!!! OJ!!

Anna B har en fantastisk röst
Yasmina jättefin röst som passar till låten...hon skulle nog kunna bli riktigt bra om hon vågade mer!
Jenny K: fin sång och snygg röst!
Alice är första tjejen som inte har klockren röst men det kan vara låten! Låten är kanon och visst gör hon den bra men den visar ju inget av hennes röst så hon låter osäker röstmässigt!
Sepideh är helt fantastisk och vilken låt... Henne älskar jag!! OJ, OJ, OJ!!!
LouLou: kan man göra annat än att älska henne! Vilken röst och låten passar kanonbra! Jag gillar hennes soulkänsla!!

Elias R: Mesig röst som faan..det är så hemskt...visst han sjunger väl ganska rent men absolut INGET MER! Ingen röstkarisma, ingen power, ingen känsla bara tråkigt som F-N!!
Robin B: Den här låten är bra med den rätta artisten men i denna version är den verkligen förjävlig! Han kan inte sjunga, det låter illa hela tiden, kanske att han har liiite potential när han går upp och låter rösten halvspricka men annars är det bara hemskt!! FY F-N
Lars E: hahahahha.....fy faan va illa!! Jag kan inget annat än att skratta!
Jesper B: Det är verkligen inte hans stil att sjunga jazz...det är riktigt tråkigt och tråkigt! Det är just den vanliga låga rösten som är hemsk och tråkig men när han går upp lite kanske det kan vara ytterst lite halvbra!
Robin E: potential har han nog...men oftast bara skrikig! Kanske kan han lära sig!
Kevin: Jag gillar hans rockiga ton med sin bebisröst! Han är helt klart den bästa killen hittills!
Johan: Jag hatar hans rörelsemönster. Överdrivet och påminner mycket om The ArkOla. Men han är väl okej! Fast jag avskyr hans stil!

Och så tar vi alla igen:'
Johan P: Detta är verkligen inte musik jag gillar, inte heller rörelsemönstret på scenen även ifall det var bättre denna gång!
Jenny: en fantastiskt bra låt. Det märks att hon var skitnervös för höjningen som hon klarade ganska bra! Men i övrigt är det ganska slätstruket och slutet var skakigt!
Jesper B: förstår inte varför han ska låtarna så jäkla låga för det klarar han inte ALLS. Men när han går upp så glänser han lite i alla fall! Som en kopparbytta som inte blivit putsad på ett par år! Så är han ett försök till kopia till Danny och det går inte...OJ, vad långt efter han är den talangen!
Alice: Hon har mera känsla än rösten räcker för! Jag gillar egentligen att hon gör denna låt långsammare än originalet men ändå stör jag mig på det!
Robin B: Jag är helt förvirrad och har inte har ätit på hela dagen och är sjuk och har geggamója i huvudet men sjöng inte han denna förra gången...eller i alla fall någon?? Fast om det var så kan jag bara konstatera att detta är bättre och som vanligt gillar jag när han går upp lite! Det bästa jag hört av honom...kanske till och med liiite bra!
Anna: Hon har en riktigt bra röst och jag tror jag hörde att hon var 16 år men hon låter inte 16 och hon SER inte ut att vara 16 år. Hon är ful och har hemsk frisyr och så ser hon äldre ut! Det är ingen nackdel att se äldre ut men om man är 16 så är det inte bra! MEN...det spelar ingen roll och det gör mig glad att hon inte ser bra ut men har en suverän röst!! Det är härligt! Men jag hoppas jag har fel...att hon är äldre!
Robin E: Jag tror det verkar som om denna kille är bäst i startfältet av killar! Ful är han. Ska bli kul att se om jag ändrar den uppfattningen om han får fortsätta och sedan utvecklar sig sångmässigt och blir riktigt bra! Hoppas det blir så så jag får se hur jag fungerar! ;O)
LouLou: Vad snygg hon var denna gång! RIKTIGT SNYGG!! Vad kul! Nu är jag sådär förvirrad igen men det är kanske så att de inte sjunger nya låtar utan samma som de haft tidigare i veckan för denna har hon definitivt sjungit tidigare! Hon gör denna jättebra och jag gillar hennes röst! Men hon läspar!
Kevin: Jag gillar hans röst men det är för översvallande och pretentiöst i denna superballad! Och det till trots att jag älskar denna låt men detta var ingen bra kombination pga hans svajande och smörande!
Sepideh: Hon är helt suverän. Vilket tryck, vilken känsla och denna låt gör hon riktigt bra! Snygga saker gör hon med låten för att göra den till sin egen!!
Lars E: Han påminner om han från Gbg...Ola eller vad han heter..känn ingen sorg... Hemsk artist och denna Lars är verkligen inte bättre! Usch!
Yasmina: Söt som socker på alla sätt!


Måste skriva något om juryn också.. Jag gillar dem ganska mycket...ju mer jag ser dem desto mer gilar jag dem! Och det gör mig ont att säga men jag tycker att sliskhögen är...snygg!! *suck* Men oj vad fult klädd han är! Men Anders Bagge är helt underbar och jag förstår inte på något sätt att han varit gift med den blonda bredvid honom! OJ, vad konstigt! : /

Nu ÄNTLIGEN får jag äta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0