Fotograferad av mig....vilken ära! ;O)

Jag skulle gärna bli fotograferad av mig...för jag är JÄKLIGT BRA!! Jag kan bara konstatera det! Hade en porträttfotografering i torsdags och som jag har skrivit var inte modellen speciellt söt och hade konstiga modellminer för sig men mina bilder är GRYMT BRA!! Hon är fantastiskt snygg, till och med vacker, på mina bilder och i övrigt är bilderna så jäkla bra att jag bara sitter och suckar när jag redigerar dem! :O))

Jag tror faktiskt jag har talang för det här!! Längtar tills nästa modellplåtning och det blir redan nästa vecka! Förmodligen två gånger till och med! *Yippiiee*

Och så har jag fått förfrågan om jag har möjlighet och lust att fotografera ett bröllop nästa år....i SKÅNE!! *hahahah* Det är väl hur otroligt som helst att de frågar mig...MIG...som bor så långt ifrån... Men vill de ha mig så är det klart jag ställer upp! Det är en ära var det än är men detta är riktigt roligt! Så nu har jag två bröllop nästa år...kanske...

Och så har jag bestämt mig för att lägga ner fotograferandet...eller i alla fall den seriösa biten...men det verkar ju...långsökt....eller något... VI får se!! 

Glad är jag i alla fall att jag är SÅ JÄKLA BRA att jag kan få en mindre vacker modell att bli riktigt snygg! :O)))

Nu ska jag kasta mig i säng för i morgon är det kattungeplåtning som gäller så jag måste vara pigg...det gäller ju pengar och pengar är aldrig fel...och knappast kattungar heller!! 

Sov gott mina vänner och ha en bra söndag! Det tänker jag ha! :O)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0