Dagen idag

Idag är jag om möjigt ännu tröttare än igår! Det tar väl ett tag innan kroppen blir helt utslagen av total sömnbrist! Men, men...allt går..men det kan ta lite tid! ;O)

Idag har jag fotat modell igen och det var riktigt roligt! Men mina tankar går till om min så kallade talang är beroende av modellens snygghet och tur för denna gång blev det inte direkt hundra bilder som blev bra. Jag kanske får ihop fem bra bilder...som KANSKE kan vara riktigt bra...någon kan tycka det kanske...i alla fall! Jag hoppas att JAG kan tycka det! Omständigheterna var perfekta..eller rättare sagt vädret! Modellen blond och det är ju inte direkt någon dröm men ska man vara duktig ska man klara alla modeller! Fast denna tjej var en "van" modell så hon hade vissa poser som direkt kom fram när kameran sattes framför mitt ansikte! Mycket märkligt! Jag hade sett bilder på henne innan vi träffades idag och de bilderna var verkligen inte bra. Men när jag träffade henne så kände jag inte igen henne... Hon var riktigt söt och jag blev överraskat glad! MEN...när hon kom framför kameran dök hennes inövade ansiktsuttryck upp och det var SVINSVÅRT att få henne att ändra det! Förmodligen beror detta på att jag inte är tillräckligt bra fotograf för att få till det..eller inte förmodligen...så är det ju! Men EN bra bild är ju allt som behövs från en sån här plåtning egentligen! Resten är lyx!

Sedan har en man varit här och rensat mina ventiler!! Riktigt bra för jag tyckte den ena var riktigt äcklig men vågade inte fixa det själv men nu är den såå fin igen så! Det är bra!

Ikväll har jag varit på min webdesignkurs och det var för mycket för mig idag! Jag höll på att somna och jag fick så jäkla ont så jag inte kunde sitta och det gör mig så JÄVLA FÖRBANNAD för den kursen ser jag framemot hela veckan och när den väl kommer så orkar jag inte med den! :O(  Men men...det blir bättre nästa vecka...

Jag har fått ett jättegulligt mäjl från en potentiell vän...jag tror vi faktiskt håller på att bli vänner och det känns bra! Ett mäjl där hon tackar mig för att jag står upp för henne...vilket egentligen inte alls var min tanke men hon tolkade det så i samspråk med andra så då får det väl vara anledningen jag gjorde det då! ;O)
Men jag gillar henne så det är bara roligt att hon blev glad! Hon berättade att en man hon pratat med gett mig de finaste komplimanger och självklart är det sånt jag behöver och vill ha så jag bara suger åt mig! Och på tal om komplimanger och vänskap! Jag har fått den gulligaste kommentar i min andra blogg! En kommentar som träffat mig mitt i hjärtat...jag förstår inte att han skrivit men det är så omtänksamt och rart så mitt hjärta blir alldeles varmt!  OM Du läser här inne så tack från botten av mitt hjärta!! :O)

Nu ska jag redigera några bilder från dagens "shuut" och posta i min andra blogg...sen är det sängen som gäller...inte för att sova förmodligen...utan ligga och vrida..svettas ymnigt...frysa hejdlöst och se på alla möjliga filmer som spelas upp innanför mina ögonlock!! Undra vad som visas i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0