Att sova eller inte..det är frågan?

Jag är fortfarande sjuk...ont i halsen och öronen...och förkyld...och ingen som tröstar mig...eller uppmuntrar mig! Eller i alla fall ingen som jag vill ska uppmuntra och trösta mig! ;O)

Jag borde gå och lägga mig för jag ska upp tidigt i morgon men jag vågar inte för då kommer alla tankar och jag AVSKYR verkligen att ligga och vända och vrida i sängen och inte kunna sova och helt plötsligt kommer tårarna...med sån kraft att jag själv blir totalt överraskad!! Jag har inte lika lätt att förtränga längre! Undra vad det beror på! Uppgivenhet kanske? Likgiltighet? Eller helt enkelt bara att hoppet har försvunnit och då är det ingen idé att kämpa emot de jobbiga känslorna för de kommer i alla fall!

Bina är bättre och det är jag glad för! Hon försöker just nu att sätta sig i mitt knä och det slutar med att jag ger henne favoritmaten och hon blir jätteglad!
Ska jag lägga mig?

Jag är trött och har ont i skuldran...det har jag alltid men när jag är stressad och har mycket funderingar blir det värre och just nu har jag mycket som snurrar i huvudet! Jäkligt irriterande men väntat... Ett bakslag var totalt väntat så egentligen ingen överraskning alls! Men ändå går tankarna i huvdet...vad kunde jag gjort annorlunda? Har jag gjort något fel? Är jag korkad? Är jag inte värd respekt? Är jag värd någonting egentligen? osv
Jaja...allt går över med tiden...så även detta! Mitt favorituttryck: "This too shall pass"

Idag skulle egentligen min bror med familj komma och fira min mamma men de hade inte tid för min bror hade kommit på att han var tvungen att vinterbona sitt hus!! Gör man sånt 2008?? Jag trodde hus var allaårstiderbonade hela tiden men tydligen inte!

Snart är helgen slut och det blir skönt!

Jag har nog bestämt mig för att lägga mig...trots att Messiah nyssligen börjat på tv och håller på till 01.45...men jag orkar nog inte titta på det...särskilt inte när jag ska upp i gryningen i morgon... Ska på fotouppdrag i morgon och det ska bli kul! Hoppas jag! Ser framemot det faktiskt...får inte glömma att ladda batteriet till kameran...bäst jag gör det på en gång och sedan bums i säng...vet inte om sängen men definitivt batteriet!!

Sov gott alla min läsare som förhoppningsvis läser härinne för att ni bryr er om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0