Äntligen....

...har jag fått tillbaka min tvkanal så jag kan titta och njuta av House!! Han är helt underbar och en man jag fullständigt borde ta efter! Han är cool, bryr sig inte om någon, tänker bara på sig själv och tar dagen som den kommer...dessutom tar han piller för att underlätta sina dagar och det verkar ju inte heller fel! ;O) Dagens avsnitt innehöll ett flertal kloka råd dessutom så det var ju bra...JAG ÄLSKAR HOUSE!! :O)

Nu har jag mått fysiskt illa...på gränsen att spy i tre dagar...i början spydde jag...nu går det liksom inte längre än till hjärtklappning och fysiska kräkkänningar men det är så JÄVLA JOBBIGT!! Så jag ska försöka sova i natt...något jag inte heller gjort på länge så.... Önska mig lycka till! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0