yoga latte

Nu har jag varit och yogat och sitter här i soffan och fryser!! Det var bra men jättejobbigt för jag har brinnande fötter och det stör mig något enormt! Det var så längesen jag kände den känslan men alltså idag...på yogan kom den!! Det är jäkla otroligt!! Sur är jag på det!!! =/
Men något som jag är jätteglad för och lycklig och riktigt imponerad av är att jag kunde göra flera övningar jag inte kunde göra för ett år sedan för mina knän!! Helt underbart!!! Stolt är jag och glad över hur mycket träningen har hjälpt!
 
Nu ska jag bara komma igång igen och få lite rutiner igen så kommer jag snart må ännu bättre! Kanske jag till och med kan hitta tillbaka till det goda ätmönster jag hade för ett år sedan men som jag av någon anledning tappade! Det är inte lika lätt att få tillbaka men kanske, kanske jag orkar få till det igen! Jag är ju ensam nu igen så jag har ingen att ta hänsyn till längre så det är lättare på grund av det men så jäkla svårt att börja om! Men håll gärna tummar och tassar för mig...

Jaja...det är ett senare problem. Nu koncentrerar jag mig mest på att överleva...och det ska jag göra genom att yoga i höst...med brinnande fötter!! *grrr*

I morgon kommer även domen i mitt "mål". Kommer jag vinna? Hur mycket? Kommer jag bli en förlorare? Ja även det får vi se...i morgon...Först ska jag ha ångest för att ge mig in i maktkampen...det smutsiga spelet...Usch!! Men det är jag som dragit igång det...så jag måste avsluta det. Vill bara att det ska bli plus för mig...!

Tidigare på eftermiddagen ringde min vän och klagade på att jag svarade illa. Jag svarade med -Hej! eftersom jag visste att det var han som ringde. Det är att jämföra med lite senare när min bror ringer till mig! Det gör han ALDRIG!! Om det inte är riktigt nödvändigt och han inte har någon annan att be så bara det gör att man inte gissar på att det är han! Dessutom ringer han från okänt nummer och så svarar han -Ja, det är jag! Och sen fortsätter han mumla något obegripligt och jag fattar först inte alls vem det är! Men efter ett tag frågar jag om det är Lasse och han fräser något om att ja...det är väl klart!! DET skulle min vän klagat på...vill jag lova!! ;O)

Man kan ju undra vad min bror ville eftersom han då så sällan ringer mig och framför allt inte själv! Jag trodde nog att det var för att kräva mig på pengar för bärgningen av min bil men det nämnde han inte alls! Utan han ville visa sina arbetskamrater på jobbet mina bilder från Ags 50-årsfest! Det är ju roligt!! :O))

Jag har faktiskt fått lite mer ont armen av yogan och är jättetrött i den så det är bäst jag slutar skriva nu... Får väl vila en stund!! Pussa alla kissar som är här och framför allt ta värktabletter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0