En lista...

Någon som förstår dig:  få människor...vet inte om det finns någon...
Någon som du saknar:  Peter i min soffa
Något du längtar efter: Kärlek
Någon som du hatar:  Min hunds uppfödare som stal henne från mig...
Vem kramade dig senast?:  Peter
Vem pussade dig senast?:  Peter
Vem ringde dig senast?:  Janne
Vem var hemma hos dig senast?: Anna-Ida
Vem var du hemma hos senast?:  Mamma
Har du några kärleksproblem: Jo...det har jag nog...men egentligen inga större...
Har du ätit nått idag: Ja, självklart!
Har du pratat med någon idag: Ja, jag har pratat med åtskilliga...både trevliga och mindre trevliga!
Har du gråtit idag: Nej, men jag har varit nära
Har du skrattat idag: Nej...tragiskt nog...

JAG;
Är singel:
  Japp
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja, det är en skräck som gör att jag gör dumma saker!
Svär ofta: Alldeles för ofta
Sjunger i duschen: Alltid..perfekta stället att sjunga upp
Är en morgonperson: Absolut inte
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: Ja
Är kär i kärleken: Ja...tror det
Skrattar åt mina egna skämt: Ja, absolut...ofta så mycket att jag får magknip!
Vill ha barn: Vet inte faktiskt...
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Ja...skulle göra en direkt då...förstoring av brösten till h-kupa...minst ;O)

HAR DU;
Glasögon/linser:
Ja
Piercingar: Nej men eftersom jag vet att en viss man tycker det är sexigt och tänder på det så borde jag kanske skaffa det!! ;O)
Syskon: Två äldre bröder
Pojk/flickvän: Nej
Jobb: Nej, arbetslös från idag...eller egentligen om en månad för jag har semester först...
För många vänner: kan man väl inte få för mycket av?
Rymt hemifrån: Nej
Färgat håret: Japp...rött...
Bra självförtroende: Nej, men jag önskar och kämpar med det...
Sagt "jag älskar dig" till någon:  Japp...och menat det också :O)
Varit kär:  Ja
dumpat någon:  Ja
Gjort något olagligt: Kör olagligt har jag gjort varenda dag jag varit på jobbet...två gånger per dag till och med!
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Ja...innanför området på SAAB när jag gick i nian
Sett en fallande stjärna och önskat:  Ja
Varit otrogen i ett förhållande: beror på hur man ser på saken
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra:  Ja
Smugit ut utan lov:  Nej
Ljugit om var jag varit för mina föräldrar:  Ja
En hemlighet som ingen vet:  Ja
Varit på en blind date: Ja
Sovit en hel dag:  Ja
Somnat gråtande:  Ja, alltför många gånger


BRUKAR DU;
Titta dej själv i spegeln:
  Ja hur undviker man det?
Ha ångest:  Ja, ofta men jag brukar klara av att stoppa jag tappar kontrollen
Drömma mardrömmar:  Ja, ofta att jag är jagad på ett eller annat sätt och det har varit mycket på sista tiden.
Hata folk: Nej, jag har ingen rätt att hata andra...tycka illa om men inte hata.
Lita på folk:  Nej, jag har jättesvårt att lita på människor

SISTA PERSONEN SOM;
Sov i din säng:
Jag...ingen annan människa får sova i min säng
Fick dig att gråta: Lina, min förra chef
Du delade en dricka med: Peter, eller rättare sagt han köpte och jag smakade
Skrek på dig:  En ilsken kund som var arg på andra men jag fick ta det
Du fick sms från: Peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0