Idag...

...har jag äntligen blivit av med sällskapet jag haft en vecka ungefär! Míg spelar det i och för sig ingen större roll men jag tror Bina känner sig nöjd! Mera matte helt enkelt...och ingen nosig son som jagar henne! Skönt!

Sedan har jag varit på promenad i skogen i cirka 2 timmar! Superskönt!! Okej...apropå ingenting...tänder det dig att se en kvinna slicka en skiftnyckel?? Ja det kanske det gör men det tänder inte mig. Jag tycker sånt är mycket märkligt! =/

Men som sagt...skogspromenaden...en riktig tänkarpromenad igen och det är så skönt. Självklart var kameran med... Och så börjar det bli riktig höst och luften är hög och lite kall, och solen skiner så fint mellan träden! Helt ljuvligt!

Idag har jag också ringt och skällt på Alecta som jag ska få pengar av för att jag är sjukskriven. Har skickat in papper från september förra året och tills nu men ännu inte sett några pengar! Och de skyller bara på varandra men jag finns i systemen och det är ju bra att veta. Jag frågade om hon trodde att jag skulle få dem i år och hennes svar var att det var deras krav...förmodligen tidigare!! Ser framemot att de ska backa tiden...hoppas de kan backa tiden cirka tio år...skulle vara bra!! ;O))
Sedan har jag sett hur lite pengar jag får från försäkringskassan nu efter att det nya systemet satt igång. Härligt, härligt! Det känns underbart att veta att det är vad jag ska leva av snart!

Men jag har fått ett mäjl från min sista brud där hon gör flera beställningar av bilderna och dessutom skriver att hon är jättenöjd och om jag någonsin åker till Västervik och vill ha en modell så ställer hon mer än gärna upp...så nöjd är  hon! Det känns som ett gott betyg och dessutom ger det mig lite uppmuntran inför helgen som kommer.. Jag behöver det för jag känner mig lite svackande i min tro att jag är bra... Och detta bröllop måste jag göra bra eftersom det är min vän! Korkad kommentar egentligen för jag måste ju göra alla fotojobb bra...och det finns inget men... Mer än att hon är min vän och kanske ser mig på ett annat sätt vilket gör att jag känner högre krav på mig... Vad vet jag!

I morgon ska jag i alla fall till Alvastra och Omberg för att rekognocera! Förhoppningsvis följer en vän med...vore trevligt! Annars har jag så himla svårt att ta mig iväg!!

Jag har ju fått reda på att jag har extremt dåliga blodvärden och efter den domen har jag blivit såååå trött och oinspirerad! Undra om det hänger ihop! ;O)

Men jag har i alla fall tagit en järntablett idag...får se om jag har lust att fortsätta! Jag brukar inte vara bra på sånt men det skulle nog vara bra mot tröttheten...så...SKÄRPNING!!

I morgon ska jag också beställa filter...två stycken. Dels till mitt nya... OJ vad jag ser framemot att få mitt nya objektiv! Det får jag snaaart....

Och snart måste jag gå och lägga mig....för jag är trött som en alika men jag vet att det var något jag ville skriva om men det har jag glömt! Jo, just det...att jag känner mig onöjd och varför gör jag det?? Det ska jag berätta en annan dag för just nu orkar jag inte!!

Sov gott när du lägger dig ner och tack för att just du läser min blogg! Skitschyrre!! :O))

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0