ÅTTA SAKER.....

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja!
2. Är du lycklig? Nej..men jag vill bli och jobbar på det.
3. Är du uttråkad? Ibland
4. Är du ledsen? Just nu är jag inne i en period som är lite tung så det händer ganska ofta.
5. Är du ärlig? Ja
6. Är du cool? Ja
7. Är du från irland? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja...ofta...
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja. Många när jag var yngre...Nu försöker jag alltid berätta för dem jag är intresserade av!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur kan man veta det?
7. Är du kär? Nej...tror inte det...men vill gärna vara det...
8. Vill du gifta dej? Ja

10 TVÅ ALTERNATIV

1. Landet eller staden? Landet
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Katter....Birma
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. Tv eller internet? Tv skulle jag klara mig utan men inte internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantisk  hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Msn

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, har aldrig smitit..
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Ja, hela tiden men ånger är en sån meningslös känsla så jag försöker att låta bli den...
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja....jag vill det nu...
9. Gråtit när ett husdjur dött? Absolut och kommer alltid göra!
10. Velat försvinna? Ja...just nu...

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Janne
2. Telefonsamtalet du fick? Från Janne
3. Personen du var med? På jobbet var jag med Stefan och John
4. Roligaste grejen som hänt? Det som hände i natt... :O)))
5. Personen du smsade? Peter
7. Du pratade med på msn: Jan-Olov
8. Du kommenterade? Ulrica
9. Du tillbringade natten med? mina katter....
10. Du kramade? Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0