Time out!

Jag har beslutat att ta time out från vissa personer i mitt liv. Eller rättare sagt avsluta dessa relationer. Det är 3 stycken genomgoa tjejer som är fantastiska och underbara! Är ni härinne och läser vill jag bara säga att om ni upplever mig kort i tonen eller på annat sätt avståndstagande så har det inget med er egentligen att göra! Jag kommer inte kommentera inne hos er och jag kommer inte svara på era kommentarer mer än nödvändigt! Jag har valt att ta avstånd från er för att min vän känner sig hotad av dessa relationer och min vän kommer först! Jag kommer inte ta upp dessa relationer förrän min vän säger att det är okej och verkligen menar det i sitt hjärta. Känner sig trygg i det!

Jag väljer min vän före allt och alla! Jag väljer vår relation över allt och det är ett aktivt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0