Sommaren 2008

sammanfattning sommaren 2008

Nu är förvisso inte sommaren slut än men hittar jag en lista på nätet så svarar jag på den så här kommer en sammanfattning av min sommar 2008.

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Ja det är jag helt säker på men frågan är vad!!

- dog någon som stod dig nära?
Nej...och det är jag glad för.

- vilka länder besökte du?
Danmark

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Kärlek...kärlek och åter kärlek...blandat med sex och uppskattning! :O))

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
midsommarafton...helt klart den roliga midsommarafton jag haft på åratal!! Tack min rara Frida för inbjudan! :O))

- största misstaget?
En person jag lärde känna på nätet som började förfölja mig...obehagligt! :O((

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag är alltid sjuk känns det som. Kronisk (känns det som i alla fall) värk som har fått åtminstone ett namn nu...myalgi! Jag har också haft ovanligt mycket skit i foten...typ glas! :/

- Bästa köpet?
batterier...och det låter kanske inte så upplyftande men det är det! ;O)

- Vad spenderade du mest pengar på?
Leva...och batterier... min enda lyx denna sommar...och så resor för att träffa en person jag tycker massor om!

- gjorde någonting dig riktigt glad?
min Frida gjorde mig glad som bjöd mig på midsommarfest, att träffa min vän, mina älskade katter...så klart... :O))

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Jag minns aldrig låtar specifikt till år eller årstider utan till speciella händelser eller personer och det har jag många..eller några i alla fall. Men det var ju inte frågan så jag kan inte svara...men ska tänka på saken!

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det har varit en betydligt tyngre och mindre glad sommar än förra året. Förra sommaren mådde jag jättebra och var nyförälskad och allt var helt underbart. Denna sommar har jag mått betydligt sämre och kärleken höll inte så bra men jag fick en fantastisk vän men det har varit tungt! Plus att jag har fått avsluta mitt jobb vilket både är plus och minus men tungt!

- vad önskar du att du gjort mer? 
Jobbat mer och tjänat mer pengar om jag ska vara realistisk. Och fotograferat och sjungit. Drömmer jag så önskar jag att jag varit tillsammans med vänner och festat och bara roat mig mer, rest mer och hälsat på vänner långt borta och haft mera kärlek och sex. 

 - vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt, dragit mig tillbaka och haft värk... Inte varit så jäkla upp och ner i känslorna för det har varit jättetufft! Gråtit...för jag har gråtit mycket i sommar....

- hur tillbringade du midsommarafton?
På min brors midsommarfest, inbjuden av Frida och det var så jäkla roligt. Hoppas jag får komma nästa år och alltid hädanefter!! :O))

- blev du kär i sommar?
Nä...men jag har kommit över en kärlek...i alla fall ganska bra och det är skönt. Har vunnit en vän istället så det har varit en vinst när det tyngsta var över! Tack min vän!! :O))

- hur många förhållanden?
Ingen...eller avslutande av ett....

- favoritprogram på tv?
I sommar har det varit "morden i Midsomer" och "Mord i sinnet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0