Så....

Håller på att käka frukost....kastar i mig gröten så jag får i mig allt innan jag spyr...ska leta upp vägbeskrivningen nu och sedan är det bara att åka... Får inte glömma värktabletter...

Har inte sovit mycket i natt och när jag väl har sovit har jag drömt massor... Inget otäckt som att jag är jagad eller så utan ganska sköna drömmar ändå...fär jag hade makt...och fick uppmärksamhet...och jag kommer ihåg alla..men det återkommer jag till senare... Har redan skrivit ner dem och tänkte berätta om dem senare ikväll....

Även idag bränner tårarna innanför ögonlocken och magen känns tung.... Det kanske är en konstig förklaring och känsla  men det är som en stor tyngd är längst nere i magen som bara drar mig mot marken!! Nu känner jag mig dessutom illamående och skakig i armarna...så det är dags nu....

Yipppiieee...vad kul det ska bli!! =/


Kommentarer
Postat av: Madeleine

När du känner att du inte orkar mer, slappna av och luta dig bakåt för jag står bakom dig och tar emot dig. Alltid!

2008-08-26 @ 12:07:58
Postat av: Anneli

Har precis kommit hem och det första jag läser på datorn är din underbara kommentar här!! Tårarna rinner...jag är såå otroligt glad att det finns någon som bryr sig och tänker på mig!!



Du anar inte vad det betyder för mig!!



Tack min älskade vän!!! Du gör att min ensamhet och rädsla inte är så stor...när jag vet att jag kan dela den med min underbara vän!!



Puss min mandarin!! :O)))

2008-08-26 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0