SÅ OTROLIGT JÄKLA GLAD & LYCKLIG!!!! =O))))

Jag har stått upp för mig själv, inte låtit en man trampa totalt över mig och dessutom har jag kommit ur min förhandling med ett splirrans nytt OBJEKTIV!!!!!

JAG ÄR SÅ OTROLIGT JÄKLA FUCKING LYCKLIG!! OCH STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!

Det är många jag har att tacka för detta! Först och främst alla människor som stöttat mig och hållt tummarna för mig och uppmuntrat mig när jag tvivlat! Ni är guld värda!!

Alizarine som tipsade mig om bildombudsmannen och självklart också bildombudsmannen som hjälpte mig reda upp vad som gällde!!

Tack mina finaste vänner Jessan och Mandarinen som uppmuntrat mig och gett mig styrka i mycket låga tider med ickebefinnande självförtroende!!

Sist men inte minst min fina speciella vän Peter som hjälpt mig att få ihop de exakta siffrorna och gett mig det sista modet och styrkan och som dessutom ställde upp som standbyhjälp telefonledes ifall jag hade behövt! Och visst behövde jag...för jag vara bara TVUNGEN att få dela min lycka med någon när jag kom ut och stod på gatan och skrek av lycka...

Puss och kram till er alla!! Ni är alla otroligt viktiga i mitt liv och ni betyder MAAASSOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0