OJ...

ni tänker säkert att hon har ju inget liv som bara sitter vid datorn och bloggar om minsta lilla... Och ni har rätt!! Jag har inget liv...men det var inte det jag skulle blogga om denna gång utan mer än fråga rakt ut i luften som jag bär på...

Kan man få vara hög och tycka att ens egna bilder är så jäkla bra så man håller på att spricka??

Det är så jag känner om en bild jag fotograferat och jag tittar på den massor med gånger och jag bara älskar den!! *stolt till tusen* :O))

Och apropå facebook så är det lite bra... Man är ju tvungen att bli bekräftad som vän för att komma in på någon annans profil och han godkände mig!! Helt jäkla otroligt! Det trodde jag aldrig att han skulle göra men det gjorde han! Och nu undrar ni förstås vem jag pratar om! Jo...G.. en föredetta arbetskamrat som var så förbannat snygg så OJ, OJ, OJ... Och rolig...vi hade jätteroligt när vi jobbade ihop, Han var så jävla dryg och för att inte tala om självcentrerad och tyckte han var snyggast i stan!! Han skröt om att han solade hela tiden HELA kroppen men hade något som täckte den lille därnere...Jag tror förresten inte han använde namnet den lille...*hahahha*  Fåfäng var bara förnamnet men det är ju flera som är så ;O))
Men, vi fick en liten fnurra på tråden och i samma veva slutade han och när jag mött honom på stan har han inte hälsat...fast jag har i och för sig alltid mött honom med hans flickvän så det kan ju vara förklaringen ;O))
 I vilket fall som helst så addade han mig vilket jag är jätteglad för för nu har jag suttit och tittat på bilder på honom och jag kan VERKLIGEN INTE FÖRSTÅ vad jag tyckte var snyggt med honom!! Fast han har förvisso gått ner massor kg och är mager nu och det är INTE snyggt! Men jag inser då att det är personligheten som får mig att känna som jag gjorde för honom... Det visste jag ju så klart men det är ändå en viktig insikt!! Så nu vågar jag nog möta honom på stan och hälsa på honom jag i alla fall!! ;O))
Och så var det bilder från hans bröllop för han gifte sig visst rätt nyligen! Han var jättefin! Det önskar jag verkligen till nästa bröllop jag fotograferar...att det ska vara en snygg och fotogenisk brudgum...och det får jag nog nu...kanske...hoppas det.... Gs brud var också söt men hade en sån klänning som jag tycker ingen passar i...
Jag hoppas i alla fall att de hade en underbar bröllopsdag och att de får ett lyckligt liv och att det håller hela livet. Det är han värd även ifall JAG anser att han inte är den mest trogna pojkvännen och ALDRIG skulle acceptera hans sätt som han är mot sina tjejvänner!! 


NU...är det så att hur mycket jag än sitter här och väntar på att något spännande ska hända så gör det inte det...det är lika bra att inse... Så det är lika bra att ta tag i mitt eget liv och ta mig utanför dessa dörrar!!

Ha en bra dag... Jag tänker på dig!! :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0