Mardrömmar i natt

Jag vaknade i morse av att mitt hjärta dunkade i mitt bröst så jag trodde jag skulle gå sönder. Jag flämtade och försökte få luft... Det kändes som om jag höll på att kvävas av sorg och ilska! Vad märkligt att en dröm kan påverka oss så fysiskt!

Och nu är jag rädd att detta är ytterligare en sanndröm!

För några månader sedan drömde jag en dröm om att mannen jag var tillsammans med då hade slutat älska mig. Den gången vaknade jag och grät...kände mig som världens mest ensamma människa och det gjorde så ont. Så jag tog mod till mig och frågade honom och efter en stund bekräftade han att det var sant! Han älskade mig inte på det sättet längre... Jag trodde jag skulle dö när jag hörde det men jag visste det ju redan eftersom min dröm redan berättat det för mig!

Och nu sitter jag alltså här med en liknande dröm och denna är säkert också sann!

Jag tänker inte berätta om drömmen... Jag tänker försöka förtränga den även ifall den är som kravlande larver i magen och ett tryck över bröstet!!

När det är så här påtagliga drömmar så AVSKYR jag dem verkligen... Vad är det som gör att jag drömmer såhär! Är det så att denna person och jag har någon speciell kontakt som gör att jag kan känna hans tankar även ifall han finns typ 4 miljoner mil ifrån mig! Eller inbillar jag mig bara och förra gången var en "lyckoträff"? VIlken lyckoträff i såna fall!

Jag vet inte och egentligen spelar det ingen roll... Det kommer visa sig om drömmen är sann eller inte....för tillfället ska här förträngas....
Och så tänker jag att om även denna dröm visar sig vara en sanndröm...varför är inte alla mina positiva underbara drömmar sanndrömmar?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0