Lite ångest idag...

Det känns inget bra idag! Det är sista veckan på jobbet och första dagen av mina fyra sista! Jag börjar om en timme och jag vill bara dra täcket över mig och somna om!

Jag vet att det är bra för mig att sluta på detta jobb men själva avslutet är jobbigt! Bara jag tar mig till jobbet känns det nog bättre men just nu....är det jobbigt! :O((

Skit vad livet kan vara jobbigt ibland... Men jag ser en ljusning för nyssligen var en vän hemma hos mig och vi har bestämt att vi ska festa snart och ha det trevligt tillsammans och det är precis vad jag behöver! En krets av vänner som gör att jag inte försvinner ut i tomma intet!! Bara jag orkar ta mig i kragen och ge mina vänner en chans...ge nya vänner en chans! Ge mig själv en chans!!

Som ni märker är det tungt idag...men det ska inte stanna där...för jag vet att framtiden är ljus!! Det är bara det att jag ska hitta ljuset!! ;O))

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jora absolut :) Fast middagen som jag gjorde är inte riktigt samma som på bilden men nästan.

Köttfärsbiffarna

-Köttfärs

-Fetaost

Grillade marjskolvar

Tzatsiki

-Gurka

-Matlagningsyogurt

-Vitlök

-Salt och peppar

Köttförsbiffarna är bara som vanliga biffar fast man stoppar in feta i mitten. Grilla majsen. Gurkan är bara att lägga i ett durkslag i ca 1 timme med lite salt på så vattnet försvinner, blanda sen med yogurten.

Lycka till med matlaggningen. Finns säkert liknande resept på arla.se om du behöver mer beskrivning ^^

2008-08-14 @ 19:35:28
URL: http://ulrikalinde.blogg.se/
Postat av: A

Tack för beskrivningen! Gulligt!



//A

2008-08-14 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0