Jag har ångest!!

Och känner i min maggrop att jag håller på att bli lurad och nu när jag gått med på det så känner jag som sagt...ångest!! Vad kan jag göra? Kan jag bryta en muntlig deal? Jag vet inte...jag är så förvirrad och behöver prata med någon...Fast samtidigt vågar jag inte erkänna att jag har gjort fel...gjort bort mig... För det är nog det jag har gjort! :O((

Jag är förbannad på mig själv och arg för att jag aldrig i hela mitt liv fått lära mig att stå upp för mig själv och nu när jag försöker så blir det fel och fel och jag har ångest och ångest.... JÄKLA SKIT!!!

SÅ...för att prata om något helt annat så kan jag berätta att det gick bra hos sjukgymnasten...förutom att jag är sned och hon drar tillbaka det och då får jag ONT!!! Och det är inte så skönt men jag hoppas att det ska bli bättre med tiden! Det värsta är jag har blivit så sned i ryggen att det gått ut över mitt ena knä så nu har jag fått problem där också!! Så jag hoppas det löser fort!!!!

Jag har varit och fotograferat på privat område också! Jag gissar att man inte får det...så när ägaren kom var jag lite nervös! Men jag vet inte om han såg mig, och gjorde han det så brydde han sig inte! Jag känner inte att det är privat område eftersom det är på gården jag växt upp så det känns lite som att det är mitt privata område i så fall!

Och nu är jag ganska nyssligen hemkommen....eller ja, för en timme sedan och sitter och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Redigera bilder gissar jag, titta på tv...och hoppas att någon kommer in på msn så jag kan prata med någon!! VAR ÄR NI ALLAHOPA????? Och sedan ska jag så klart ha lite, (förhoppningsvis) ångest inför morgondagen... Den stora utredningen börjar i morgon så då ska jag prata med en psykolog i 3 timmar. Jäklarns va roligt det ska bli! Jag vet inte alls vad jag ska säga... Jag är helt säker på att det löser sig men det är inget jag ser framemot!!

Men nu ska jag se på Vänner...det som är kvar... Återkommer nog senare...när jag hamnat i säng...  Ikväll kommer vi nog vara många i sängen....alla utom Tufsis kan jag tänka mig... Mysigt... Kanske ska gå och lägga mig!

Jag missade vänner för en telefonförsäljare från telia ringde och ville erbjuda mig billig ip-telefoni där. Men det skulle innebära att jag skulle gå ner från 24 Mb till 2 Mb och det tyckte han skulle räcka! Jag är riktigt skeptisk till det... Men det var uppenbarligen allt man behövde för att surfa litegrann som jag gör! *skeptisk*
Nu är jag förvisso bunden hos Bredbandsbolaget i ytterligare typ 10 månader till och det fungerar anskrämligt just nu! På natten, efter midnatt, går det inte ladda sidor och det är så jäkla irriterande! Jag ska ringa dem nu och skälla! Japp, det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0