Jag är kär.....

Jag har insett att jag faller för egoistiska skitstövlar... Såna som tänker på sig själv i första hand, hårda, tugga och coola så tungan hänger ända ner till Kina!!!!


Den senaste som har fallit i smaken är Jeremy Piven som "Ari Gould" i Entourage!! Jag bara älskar honom!! Så jäkla snygg så man bara dreglar...och så älskar jag hans coola stil...han kan säga vad som helst till vem som helst...och är så egoistisk och egenkär som man bara kan vara!! Finns egentligen inget positivt med honom alls mer än att han är sååå jäkla läcker!!! Sexig!! Mmmm....marabou!! :O)))





Jäklarns..... ;O)))

Kommentarer
Postat av: Trinidad

SV: Själv tror jag det är flest som inte njuter. Men det är ju bara vad jag tycker. Alla får ju tycka vad dem vill.

2008-08-21 @ 10:33:02
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: A

Kanske har du rätt men det vore väl för tragiskt i så fall! :O(



//A

2008-08-21 @ 13:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0