God morgon...eller är det??

Har börjat dagen med en morot och lite värktabletter och nu sitter jag här med Tufsen i mitt knä och det är såå mysigt! Jag funderar lite på vad jag ska göra idag! Ska jag ha en tv-dag för Heroes kör maraton under dagen och det kan väl vara trevligt? Eller ska jag åka iväg någonstans med min dåliga bil? Frågan är bara var?? Det är fint väder ute..solsken och ulltussar på himlen och det blåser precis så där lagom! Lite höstlikt!! Hoppas det är hög luft också... Jag längtar till en riktig höst i år! Med vackra färger, hög luft, solsken och blå himmel...och ett polfilter...eller två.. Hur kan jag klara mig utan det?? Det kan jag ju förstås inte men jag vet ännu inte hur jag ska få tag i något! Om jag ska beställa eller om jag får ett på garantin! Men jag hoppas och jag önskar att alla ni som läser här håller tummarna!!

Jag önskar att jag hade någon här som tyckte lika mycket om att fotografera som jag och som ville ge sig ut och fotografera alltid...i nya miljöer och nya tidpunkter!!
Snälla, alla som jag känner som vill som jag! Flytta hit genast och vi kan umgås och fotografera i höst!! Men det blir inget med det för det är ingen som vill ge upp sitt eget liv för att göra mig lycklig..konstigt nog ;O))

Nä...nu har jag tappat lusten för allt så jag måste ändra sinnesstämning... kanske käka en morot till! ;O))

Får se när jag återkommer!! Ha en bra dag så länge!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: ELler huuur! Har så jävla tråkigt :-o

2008-08-24 @ 14:41:14
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0