God morgon!

Kanske lite sent att säga det nu och jag har varit uppe en stund men har tagit sovmorgon idag...och faktiskt kunnat det så det har varit jätteskönt!

Jag tog ju blodvärdena förra veckan hos läkaren och de var sämre än de någonsin varit men jag fick ändå ingen medicin för det utan han konstaterade bara att det var så! Och så frågade jag om han kunde ge mig starkare värktabletter men det rann liksom också bara ut i sanden!

Idag fick jag ett otroligt roligt brev på posten!! Det var från läkaren som jag var hos förra veckan! :O)))
Han skriver att i vårt samtal glömde han bort att ge mig medicin för blodvärdena och att han tagit sig friheten att skriva ut sån medicin till mig! Att det sannolikt var därför jag kände mig så trött så detta kunde hjälpa mig! Och dessutom skrev han lite olika värktablettskombinationer som jag kunde ta...

Supergulligt av honom men snacka om förvirrad!!! *hahahha* Grejen är ju att han lika gärna kunnat strunta i att berätta att han "glömt" ge mig medicin och bara låtsas som att det var så det var meningen att vara. För så tog ju jag det!
Men visst, jag visste ju att han var förvirrad...det pratade vi om i vårt nästan två timmar långa samtal...men jag trodde ändå inte att han var så förvirrad att han glömde ge mig medicin. Fast uppenbarligen satt i helt andra tankar...och det är ju trevligt och engagerande!! :O)))

Vad händer idag då?? Jo, jag ska till min sjukgymnast...typ NU.....SHIT...va klockan var mycket...och jag har inte ätit än och inte gjort det och det och det....OJ OJ OJ... Skulle inte förvåna mig ett dugg om inte bilen startar!!

Sedan ska jag till Bj och hämta katter, elpiano och uppenbarligen äta också för det hinner jag ju inte nu!!

*slänger in kameran i bilen och sticker*

Bye så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0