God morgon eller nåt...

Ont i ryggen idag och känner att mitt humör dippar... Konstigt hur humöret kan ändras utan att något händer...eller inte händer! Garanterat hormoner och det gör att jag tycker att hormoner är skit!
Och det är inte min vanliga ryggont utan i svanken. Jag var hos sjukgymnasten i måndags och då tryckte hon till där jag har ont och i ryggraden och det gjorde jätteont i svanken och det är det som jag har ont i idag... Jag tror något hände när hon höll på! Jag tycker det är skitläskigt med behandlingar för ryggen! En gång i gymnasiet var jag på ett gym och en intruktör där visade mig en tippbräda och berättade att det var jättebra för ryggen. Jag och min vän som gick där bestämde oss för att prova för det var ju ofarligt! USCH OCH FY JÄKLARNS va ont det gjorde. Naturligtvis hände det inget med min kompis men jag fick ryggskott! Kotorna flyttade sig uppenbarligen och jag kunde inte röra mig på veckor och värken.....FAAAN va ont!! Det har gjort att jag är jätterädd för olika behandlingar med ryggen och tycker sånt är otäckt och så fick jag denna behandling i måndags av en person jag litar på så jag är inte upprörd eller inte tänker gå dit igen men det känns lite jobbigt.
Men jag tänker mig att det kanske är jag som har sån speciell rygg... Jag är överrörlig i alla leder och vem säger att jag inte är det i ryggraden också då?? :O( Jag får nog prata med henne om detta när jag ska dit på måndag igen! Men i övrigt längtar jag dit för hennes behandling är skön! Hon ger ultraljud, vibrator, och nålar. Härligt!!

Vad händer idag då? Jag vet inte riktigt... Ska försöka engagera mig i att komma ut med kameran och Tufsen på landet tror jag! För det blev inget igår och både Tufsen och jag behöver det! Och Bina också...så klart!

Idag förresten, så har jag hittat en sida på nätet där någon okänd länkar till min fotoblogg och rekommenderar den! Sånt gör mig så otroligt glad!! Tack Madeleine som hon heter!! :O))

Jag måste också bestämma pris för fotouppdraget... Vad är rimligt och vad är inte?? Jag kommer förmodligen sätta ett fullständigt fel pris...inte för kunden utan för mig... Och så kommer jag få jobba massor gratis för att jag inte kan sånt här. Jag undrar om det finns någon kurs för att lära sig sitt eget värde och hur man ska ta betalt! Det skulle jag behöva!!

Jag skulle också  behöva roas idag...undra om någon har lust att göra det...roa mig alltså? Jag har nog inte ens ens någon att fråga så nej...det blir väl inget...men det skulle vara trevligt.

Jag hoppas i alla fall att ni som läser här får en trevlig lördag...och tar hand om varandra därute!! Vi behöver mera omtanke och värme i världen så gör mig en tjänst och ge någon ett varmt leende och en komplimang idag!! Och ta hand om dig själv!! :O))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0