Glädje och ångest....

...innehåller denna dag!! Jag har fått ett litet mäjl idag där jag fått bekräftelse att jag får mitt nya polfilter på garantin!! YIPPPIEEE!!! Där sparar jag lite pengar och det är jag såå nöjd med!! Jag är glad att jag skickade in det trots vissa personers trotsiga inställning om att man inte får såna varor på garantin!! Det får man!! :O))))

Och nu sitter jag och samlar kraft och mod för att göra en riktigt bra förhandling!! Det är en sak jag verkligen har ångest för och jag bara skjuter på det...och skjuter på det... När är egentligen bästa tiden att gå dit? När är det minst folk i butiken? USCH!!

Jag hoppas ni tänker på mig när jag är där...och ger mig den styrka jag behöver ha!! Jag har ingen att ta med mig men jag har två som gärna hade följt med och båda är mina närmsta vänner som bor typ 4000 ljusår i från mig!! Varför hittar man människor som man verkligen, verkligen, verkligen gillar och så bor de på andra sidan jordklotet?? Det slår liksom aldrig fel... OM jag hittar någon jag tycker om så behöver jag inte fråga...för svaret blir alltid Skåne eller Norrland.... IRRITERANDE!! Kan de vara längre bort ifrån mig utan att lämna Sverige?? Nej då....inte då...

Men jaja....jag vet att de båda tänker på mig och det styrker mig!!

Nu ska jag äta lite så jag har kraft att orka tänka när jag är där och sedan ska jag åka!!

Som sagt, önska mig lycka till!! :O)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0