Farliga förbindelser...

Jag började se filmen igårkväll och har nu sett den klart! Det är en mycket informativ film för mig eftersom jag tydligen har alla tecken på att vara sjukligt svartsjuk! Här kan jag ju lära mig lite saker!! För man ska ju bejaka alla sina sidor och är jag det så är det lika bra att leva ut det!! ;O)

Ska väl bara skaffa ett lämpligt offer att göra det med...någon som inte vet vilka de första tecknen är...så jag kan överrraska med en kokt kanin eller knivhot eller något annat smaskigt!! ;O))


Nä, men allvarligt så blir jag rädd....det är ju inte kul att ha dessa djupa störningar! Om jag nu har det så varför? Och vad är de säkra tecknen? Och hur gör jag för att leva med dem? Och framför allt vem kan leva med mig när jag är så störd? Jag får helt enkelt leva ensam för inte i sjutton vågar jag utsätta någon för det... Och inte vill jag heller utsätta mig själv...och det är nog det viktigaste... :O(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0