En lista

1.Din mobiltelefon? Samsung SGH-ZV40
2. Din (o-)äkta hälft? Har varken äkta eller oäkta hälft och jag lär nog inte få någon heller... :O(
3. Ditt hår? Flätor
4. Din mamma? Söt, rar och världens snällaste!
5. Din pappa? Lever tyvärr inte längre :O(
6. Det bästa du vet? Umgås med den personen jag tycker mest om i hela världen.
7. Din dröm inatt? Jag drömde att jag fick börja på en speciell skolan igen och jag var jätteglad och mannen jag älskade fanns bredvid mig och jag kunde pussa honom hela tiden. En mysig dröm som är lååååångt ifrån sanningen! ;O)
8. Din dröm/ditt mål? Att få bli lycklig, gärna tillsammans med någon speciell.
9. Rummet du är i? Mitt gula, vackra vardagsrum
10. Din hobby? Fotografering och sång
11. Din skräck? Spindlar och åska
12. Vill du vara om 6 år? Lycklig, tillsammans med någon jag älskar och delar mitt liv med!
13. Var du igår kväll? Hos mamma
14. Vad du inte är? glad, energisk och lustfylld just nu!
15. En sak du önskar dig? en puss och en kram från den jag tycker om, en värmande omtanke, och flera prylar som en ny dator, kameraobjektiv, filter osv... Listan kan bli oändligt lång i mitt habegärliga tillstånd! Men de två första är ändå de som skulle ge mig mest just nu!
16. Var du växte upp? Bjärka Säby
19. Det sista du gjorde? Åt mat, tittade på tv och msn:ade med en vän!
20. Dina kläder? Svart tröja, svarta byxor, svart bh och svarta trosor.
21. Din TV? en stor platt tv som är blank och ful men funktionsduglig!
22. Ditt/dina husdjur? Två birmor som är sötast i hela världen!
23. Din dator? Den stationära jobbdatorn som är fin och ny och den bärbara lekdatorn!
24. Ditt humör? Tröttsamt, ensamt, längtande
25. Saknar någon? Ja, saknar någon som kan och  vill ge mig omtanke och värme och bara finnas där för mig just nu! Gärna med en varm kram och några snälla ord!
26. Din bil? Röd Golf som idag har tröttnat på livet och vill sova en stund extra.
27. Något du inte har på dig? ja det är mycket men tex smycken...
29. Din sommar? Okej..lite ond kanske men helt okej.
30. Älskar någon? Ja...
31. Favoritfärg? Gul
32. När skrattade du senast? Jag kommer inte ihåg..kanske igår..
33. När grät du senast? I eftermiddags efter samtalet med en fantastiskt god vän!! Hade egentligen inget med samtalet att göra mer än att jag kände mig ensam, och längtande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0