Mina drömmar....

I natt har jag drömt så jäkla mycket! Helheten handlade om svartsjuka och makt...

En sammanfattning kommer här:

Jag drömde att jag var tillsammans med mannen i mitt liv och några till på någon slags fest och en annan man av någon anledning skulle ta en bok och gå iväg med från rummet vi var i till ett annat. Och då valde jag att följa honom med blicken,  hela vägen till det andra rummet och när min man såg det så blev han inte glad. Jag förklarade att det var boken jag följde med blicken men det var underförstått att så inte alls var fallet. Vi, min man och jag, hamnade i säng senare och låg och pratade och då berättade han att det gjorde ont när jag så tydligt spanade in andra män...

Sedan drömde jag att Ingrid skulle handla kläder till sin man eftersom de bara kostade 79:- styck och jag kollade priset och vissa storlekar gjorde det. Var prissänkta alltså! Och så kom Bosseglassbarglass dit och skulle hjälpa oss och han är snygg och jag bara suckade ljudligt och då fick Ingrid för sig att hon skulle säga till honom att hon skulle köpa kläderna till min man. Vilket är väldigt märkligt, tyckte Bosse. Att liksom min bästa vän ska köpa snygga kläder till MIN man.. Det luktar otrohet där så det bara smäller om det...tyckte han. Själv gick jag ut och flörtade med Lingon, en gammal kompis, som stod och sålde lotter och delade ut vinster. Det går liksom alltid hem för han är bra att flörta med. Jag fick bekräftelse av honom, en skön liten besvarad flört och det var underbart!!! :O))

Det kändes så skönt att bli uppskattad och framför allt sedd...vilket jag inte blivit på väldigt länge! Och att dessutom ha en man som var lite svartsjuk och visade att jag betydde så mycket för honom att han faktiskt tänkt tanken att han kunde mista mig! En skön känsla... Att det var han som ville kämpa för mig och behålla mig och faktiskt var rädd för att mista mig! :O)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0