Dags för....

sängen... Har tagit med datorn till sängen och sitter här och skriver ett inlägg och det finns en sak jag blir lite ganska jäkla irriterad av med att ha datorn här! I varje litet hål i datorn bränner jag mig. Jag gissar att det är små elektriska stötar jag får...de är så svaga men känns ändå som nålstick... Så det gäller att hålla sig på plastdelarna av datorn! Varför är det så...och bara just här inne?? Irriterande är det oavsett vad anledningen är!! *grrrr*

Jag är svintrött och mår illa och är full...som en alika... Hela huvudet snurrar och jag känner att jag borde nog inte tagit den där sista drinken!! Men den var god så.... Jag bara önskar att yrseln och illamåendet skulle sluta!! Det känns som om hela rummet snurrar och jag bara sitter här...alldeles drogad!! :/

Jaja...det går väl över bara det får bli en annan dag!! Skulle jag tro...hoppas det i alla fall!!

Jag har fått ett fotouppdrag och jag måste lämna prisuppgift för det ska utföras nu under augusti...senast nästa vecka alltså. Men jag har INGEN ANING om vad jag ska ta betalt och vad som ska ingå för de pengarna! Och min vän som jag brukar rådfråga om sånt är inne i en period där han behöver få vara ifred för mig... Det är samma vän som jag skrev mäjlet till för ett dygn sedan ungefär och vi har inte pratat sen dess... Han behöver nog som sagt vara ifred! Men det hjälper ju inte mig i min lilla fotopriskris! Så är det någon som läser här och som är bra på prissättning får ni gärna höra av er!! För som sagt...kris...kris...kris!!! ;O)

I övrigt så har jag avslutat och skickat alla bilder till den senaste modellen och hon är supernöjd!! Jag är också grymt nöjd med de bilderna och det gör mig så glad att även hon är nöjd!! Och som sagt...det är hon!! Och det gör mig så glad...så glad...ända in i själen!! Nu är jag sugen att börja jobba mera med detta för jag känner att jag har utvecklats  mycket och jag vill utvecklas mer! Och jag bara älskar att fotografera i sånt sammanhang! Kanske har jag sagt det tidigare men ni får tåla det för jag är så glad...nästan hög även på det!! Har fått massor av beröm för mina senaste och det gör mig stolt över mig själv och ibland får jag till och med för mig att jag har en gåva och naturell talang för detta! Men det är bra dagar när jag ser det så...Annars är jag mest rädd för att bli upptäckt....att jag inte är så bra som jag tror jag är...eller som jag framställer mig att vara...och så faller jag...platt på betongmarken...för jag missar gropen där det är lite jordigt och något mjukare... Jag landar hårt...som knäckebröd...
Ja nu ni...nu vet jag inte ritkigt vad jag skriver...min hjärna flög bort för en stund men den har hittat tillbaka igen! Tur att jag inte behöver titta på tangenterna för att kunna skriva för jag sitter här och blundar och bara låter fingrarna gå... *hahah*

Men vad jag skulle komma fram till är att jag inte riktigt kan det...sätta igång och ta en massa fotojobb alltså... För dels har jag några bokade som närmar sig med stormsteg... Och dels för att jag har så ont och jag klarar helt enkelt inte av det!

Men en dröm som jag har och redan hade förra hösten är att hitta någon med rött eller orange hår och fotografera i höstlandskap!! Var jag ska hitta henne vet jag inte...om inte min raring kommer ner förstås!! För hon är en pangbrud i med världens coolaste hårfärg... *avis som bara den*

Mina uppdrag som gäller är det jag behöver en prisidé till...det är nästa vecka. Och den 5 september har jag fått förfrågan om jag vill fotografera en hästtävling och ett speciellt ekipage där! Det vet jag inte om det blir av ännu men vem vet...kanske! Jag vet inte egentligen inte om jag vill göra det heller men förfrågan har jag fått och ett pris har de fått så nu är det bara att vänta på ett svar och bekräftelse!!

Men efter det är det bröllop som gäller. Den 6 september är det bröllop på Omberg och det ska blir riktigt skoj. Jag måste erkänna att jag är lite nervös för det men det kan ju bero på att jag står för underhållningen också... Ska sjunga och jag avskyr låtarna de har valt! Men...det löser sig!


Jag är så glad att folk gillar mina bilder så jag är tacksam för de jobb jag får!

Jag tycker nog att världen snurrar lite mindre nu så jag ska försöka smörja in min rygg och ta starka värktabletter och sedan lägga huvudet på kudden och somna in.... Skönt ska det bli!!

Sov gott alla rara personer som läser mina ord...och som ser mig för den jag är...och inte den som ni vill att jag ska vara...för den är jag inte i alla fall så det är lika bra att sluta hoppas på det! ;O))

Natti!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men pullan då... Ska jag skicka ner några panodil åt dig? Kan behövas mot huvudvärken idag. ;) Moohahahaha!



Love you always!!

2008-08-23 @ 07:25:22
Postat av: Anneli

hahahha....det hjälper inte så mycket för jag knaprar panodil och ännu värre tabletter hela tiden och det gör ingen skillnad!! ;O)



Love you tooooo...sooo much =)

2008-08-23 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0