Bröst

Bröst....smaka på ordet...tänk på några du tycker är vackra.... Riktigt känn in dem...och njut!!

Bröst, bröst, bröst... Vad är vackert och vad är fult? Varför har vi fått dem? De absolut värsta brösten som finns är väl på män! I stort sett alla andra bröst är vackra! Tycker jag! Men så är det inte! Så klart! Alla tycker olika och en del tycker bara om små och andra om stora!

Jag har bröst... Jag är ju kvinna så det är klart att jag har bröst! Vet inte om de är stora. Kanske är de det? Kanske har de uppfattats som stora, framför allt när jag växte upp för visst fick jag uppmärksamhet! En uppmärksamhet jag verkligen inte ville ha, pojkflicka som jag var! Jag valde att glömma bort att jag hade bröst och satsa mera på att vara neutral och det gick ganska bra. När jag väl kom på att jag hade bröst och att de gick att använda för diverse saker så hade liksom tiden gått och det var försent att utnyttja det!

För jag har lärt mig att små bröst är finare för de förlorar inte sin fasthet och form i längden! Normala bröst eller stora bröst blir hängiga strax över 20 och det är inte fint! Tycker de flesta antar jag! Stora bröst som hänger ner till knäna är inte attraktivt och att de sedan ser ut som tomma påsar gör inte saken bättre!

SÅ vad gör kvinnor med stora bröst? En bra behå men sen då?

Antingen acceptera att man inte är sexig och attraktiv längre eller lägger sig på operationsbordet och förminskar och fyller ut! Visst, en operation ger kanske lite hårdare bröst och de flesta tappar känseln i brösten men vad spelar det för roll! Det är ju inte det viktiga. Männen kan ju fortfarande roas!

Jag har en vän som har riktigt stora bröst och jag har sagt till henne att hängbröst är visst fina men hon tror mig inte och varför skulle hon det! Samhället säger att de inte duger så då är det så! Så det enda som gäller är att vara 18 och ha ganska stora bröst...eller små... Tänk de stackars 18-åringar som redan då har hängbröst... De är ju körda redan från början! Jag var ju sexig i alla fall när jag var 18...fast jag inte själv fattade det och utnyttjade det! 

Så....för min del är det kört! Jag kan inte vara sexig och attraktiv längre för mina bröst har sett sina bästa dagar och nu går det utför!
Men för min del är det ganska enkelt...det är bara strunta i plattan jag ska spela in, spara pengarna jag tänkt lägga på en kamera och lägga mig på operationsbordet !

Ska bara jobba upp modet... för jag vill också vara attraktiv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0