American Idol19 augusti

Det är bara fyra kvar och för mig finns redan en vinnare! Men om det blir så återstår att se!

Först ut är David Cook:

En okänd för mig Duran Duran-sång. Det var ett ganska slätstruket val av låt på alla sätt och framför allt så man inte fick höra hans otroliga röst! Men han är bra så även nu! För mig den självklara vinnaren!

Syesha Mercado:
Hon är söt ikväll! Sjunger Proud Mary. Hon satsar på sex ikväll och det går väl sådär! Hon är söt och sexig så visst vinner hon poäng med det men jag gillar inte att han härmar Tina Turner...Men snyggt arr med långsamt i början och drag sen!

David Archuleta: Stand by me! Han gör den faktiskt riktigt bra och jag överraskas av hans falsettavslutning! Smörigt som han ska vara och alltid är!


David Cook igen:
Bättre utnyttjande av hans mäktiga, fantastiska röst! Jag gillar inte ritkigt låten men bättre än den andra! Men han är bra...så bra!!

Syesha:
Jag gillar henna! Vacker, känslosam, samlad, hon sjunger bra...jag gillar inte riktigt hennes näbbiga röst men hon gör det bra! Jag gillar inte det skrikiga i slutet! Fint leende! Jag älskar att hon blir så känslosam så hon gråter!

Jason:
Tappar texten men han är söt! Han har vackra ögon och jag skulle vilja fotografera honom!! :O)

Archuleta igen:
han har sin stil och han är musikalisk och gör om melodierna snyggt! Varm, och mjuk röst men jag tycker det är lite för pretentiöst! Denna är mest gnällig men även denna går han upp i falsett på slutet och det gillar jag!


Jag är fullständigt kär i David Cook!! Han är fantastisk!!
Syesha har verkligen utvecklats och hittat sin stil och jag gillar henne!
Jason är söt som socker men...
Och Archuleta är duktig men jag gillar inte pretentiösheten som han har! Sorry!


Kommentarer
Postat av: Trinidad

SV: Det finns det säkert. Men det är nog väldigt sällan .

2008-08-20 @ 15:55:29
URL: http://exclusive.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag tror det kan var tvärtom! Att det är vanligare att de mår bra och njuter! Men det är vad jag tror!



SJälvklart finns det de som inte mår bra och som gör det mot sin egen vilja också! :O(



//A

2008-08-20 @ 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0