American Idol 26 augusti

Archuleta först ut med ännu en pretentiös låt men visst är det lite sockersött!

Syesha gör en Alicia Keys-låt och det är riktigt bra!! Snygg är hon och vackert sjöng hon!

Vilken märklig låt David Cook fick!! Jag älskar honom!!! Fantastisk sångare och så snygg!!

En av de bästa framförandena som Archuleta haft!! Jag gillar det! Nej..det var sött och passade hans pojkaktighet.

Fever med Syesha...riktigt bra! SÅÅÅÅ snyggt slut!! Härlig ton och bara WOW.....

Cook igen och det ser jag alltid framemot! Detta är hans typ av musik...lite rockigare och bara så bra. Raspig röst som jag ryser av. Fast han var liiiite låg!

Jag gillar inte Archuleta med ballader. För tråkigt och pretentiöst och hans läspningar kommer fram för tydligt! Usch!

Syesha bra igen men lite konstigt låtval!!

David Cook...ja en låt jag egentligen inte gillar men han är suverän!! :O)))

Jag tror helt klart att det blir Davidarna i final...så klart...finns inget annat alternativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0