American Idol 14 augusti

Neil Diamond är temat idag och jag måste erkänna att det är en person jag bara känner genom namnet! Ingen låt har jag hört av honom och jag känner inte igen något med honom! Men jag får väl lära mig idag gissar jag! ;O))

Jason Castro:
Han är så himla söt...vacker på något sätt! En egen stil! Men det är inget jag faller för! Men jag gillar honom och hans dreads! :O)) Den första sången var i alla fall tråkig och inte gör han den intressant heller!

David Cook:
Jag gillar honom...hans attityd och hans ruffiga sångstil! Han är bra...men låten var alldeles för kort för att han skulle hinna komma igång kändes det som! Tråkigt!

Brooke White:
En låt som jag känner till... Vad roligt! Jag gillar hennes hår...när det är lockigt är hon jättefin...trots att hon är blond! ;O)
Jag HATAR wowanden i låtar...det låter så hemskt överdrivet...USCH...riktigt minus och det förklarar jag bort med att hon är blondin! Slutet var faktiskt riktigt bra...annars lite tråkigt där också! *suck*

David Archuleta:
En bra låt som passar honom...men det blir lite klichéklatschigt! Men han sjunger bra och är duktig! Han kan nog bli stor när han blir stor! ;O)

Syesha Mercado:
Jag gillar henne mest när hon har smålockigt busigt hår men ikväll var hon riktigt vacker! Och helt klart bäst av alla första omgången! Denna låt passar henne och hon gör det riktigt bra! Roligt! Hon har en jättevacker röst! Och fantastiskt leende!!

Efter första omgången leder Syesha stort!! Med Cook på andra plats för att han är snygg! :O)
Jag håller fullständigt med Simon...det var riktigt platt rakt över!!

Jason:
Mycket bättre än den första! Passar honom bättre men fortfarande lite....inte idol!! Men fortfarande söt!! Hemskt slut!

Cook:
Vilka ögonfransar!! Riktigt mycket bättre...gillar raspet i hans röst och när han går upp litegrann och tar i...jag älskar det!  Han har potential!! Mycket, mycket bättrel..till och med riktigt bra!

Brooke:
Mycket bättre även här andra gången! Snyggt pianospel och mera känsla. Passade henne mycket bättre! Hon är så vardaglig...det är coolt!! Jag bara älskar Simon och hans "sågningar" Honom med lite smör till! ;O)))

Archuleta:
Hans röst brast...det är ovanligt..han brukar vara felfri! Han är så mycket..pretentiös med pojkaktighet...en konstig kombination och sen hans förbannade läspning! Det sista stör mig men det andra är okej! Jaja...det dög!

Syesha:
Detta gillar jag inte alls! Mycket paus och alldeles för struttigt för henne! Men visst kan hon göra sånt också! Jag gillar varken låten eller henne i den. Hon är bra med revysaker osv... Jag gillar hennes attityd när hon käftar med Simon men jag tror också att hon försvinner ikväll även ifall jag hellre önskar att Jason eller Brooke försvinner.

Jag tror efter ikväll att Syesha åker och att David Cook kommer vinna hela tävlingen! Det är bara han som är så bra att han ska vinna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0