American Idol 12 augusti

Bara sex kvar!! Hur blir det ikväll?? Det är Andrew Loyd Webberkväll!!

Syesha med okänd (för mig) sång:
WOW...snygg var hon ikväll!! Hon var riktigt bra och passar för lite jazzigare musikal!! Kul!

Jason med "Memory":
Han är så söt och har söt röst så detta passar honom. Memory är verkligen en vacker sång...Soft, känslosamt! Gillar detta! Hanhar fantastiskt vackert leende!

Brooke med "You must love me":
Söt är hon men vad gör hon med sin mun! Mycket märkligt! Och det är andra gången hon startar om en låt i detta program! En vacker sång som jag aldrig hört förut...NÄ...jag gillade inte hennes tolkning! För pretentiöst och oäkta! Konstigt bara!

David med "Think of me":
En vacker sång. Han har en mjuk röst men jag avskyr hans läspning!! Men annars sjunger han vackert och jäklar vad han gör om denna sång till en popsång! Riktigt snyggt men ändå så fel! Ändå i slutänden blev det en snygg version och fullständigt hans egen!

Carly med "Superstar":
Bra att hon tog denna och inte All I ask of you! Riktigt rockigt och bra! Jag gillar trycket i hennes röst och refrängerna är riktigt bra! Totalt misslyckat avslag men ändå! Jag förlåter henne för hon hade tryck! Jag gillar henne! Men hon var fult klädd! Skön brud!! :O))

David Cook med "Music of the night":
En vacker sång som i början är mycket märklig. Han kan inte riktigt göra verserna! Men refrängen och när han tar i mer gör han det bra. Och när han tar den höga tonen bara ryser jag i magen och..... Och då syftar jag inte på den sista skrikiga tonen... Han gjorde det riktigt bra! Han har snygg röst och är snygg och sjunger med känsla och betonar så bra!!

Jag är fortfarande förbannad att Michael åkte ut förra gången!! Det kan jag inte smälta!!

Jag tror att Syesha eller Brooke åker ut och det är rättvist i så fall! Men vad vet jag! Tog de bort Michael från programmet kan de lika gärna ta de andra som är riktigt bra!! *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0